رییسی: امیدوارم محصول سفر به اردبیل، رفع مشکلات حقوقی و قضایی این استان باشد

رییس قوه قضاییه در بدو ورود به اردبیل گفت: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، احصا و در تهران مورد رسیدگی قرار دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رییس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود، در رأس یک هیأت عالی‌رتبه قضایی وارد استان اردبیل شد.

وی در بدو ورود به این استان با بیان اینکه اردبیل استانی نام‌آور در دفاع از انقلاب اسلامی و تشیع است، گفت: پیش از سفر امروز هیئت قضایی، گروه‌های مختلف قضایی و نظارتی به شهرهای مختلف استان اردبیل سفر کرده و مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی این استان را به مرکز منعکس کردند.

آیت الله رییسی ادامه داد: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، احصا و در تهران مورد رسیدگی قرار دهیم.

رییس قوه قضاییه افزود: به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدارهای مردمی وجود ندارد. من مایل بودم به شهرهای استان اردبیل سفر کرده و از نزدیک با مردم و مسئولان این شهرها دیدار داشته باشم، اما شرایط کرونایی این امکان را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم محصول سفر هیئت قضایی به استان اردبیل، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی این استان باشد.
انتهای پیام

کد خبر: 1073403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =