کار سخت ارتش سرخ در ایستگاه پایانی!

تیم فوتبال پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا ناگزیر به پیروزی مقابل الشارجه امارات است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - محمد رضا خدابخش؛ تیم پرسپولیس ایران در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید از ساعت 21:30 روز پنجشنبه به مصاف الشارجه امارات برود. در حال حاضر الدحیل با 9، الشارجه و پرسپولیس با 7 و التعاون با 6 امتیاز اول تا چهارم هستند.

محکوم به برد!
در ابتدا تصور می شد پرسپولیس با توجه به تساوی دو بر دو در بازی رفت در صورت تساوی بدون گل یا یک بر یک برابر الشارجه و همچنین برد یا تساوی الدحیل برابر التعاون به دلیل گل زده بیشتر در خانه الشارجه به مرحله بعد صعود کند. اما با توجه به برگزاری متمرکز بازی ها در قطر ای اف سی قانون گل زده در خانه حریف را محسوب نمی کند و تنها تفاضل گل تیم صعود کننده را مشخص می کند. که این قانون کمی اجحاف در حق قرمز ها است. حال با این اوصاف تنها راه صعود پرسپولیس برد برابر الشارجه است و هر نتیجه ای غیر از برد نماینده کشورمان را از صعود باز می دارد.

راه صدرنشینی!
تنها راه صعود پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه پیروزی التعاون برابر الدحیل است. البته این در شرایطی است که پرسپولیس باید با سه امتیاز زمین را ترک کند و در غیر این صورت حتی صعود هم منتفی می شود!

مصدومیت های بد موقع!
پرسپولیس در بازی گذشته سعید آقایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و طبق شنیده ها عیسی آل کثیر هم با درد بازی می کرد. طبق گفته پزشک تیم سعید آقایی به بازی برابر الشارجه هم نمی رسد تا احتمالا دوباره شجاع خلیل زاده مجبور به بازی در پست غیر تخصصی شود. همچنین شنیده ها حاکی از این است که بشار رسن هم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و حضور وی در بازی فردا در هاله ای از ابهام است. در این بین شکستگی انگشت پای آل کثیر هم تایید شده و این سختی کار پرسپولیس را دو چندان می کند.

خط و نشان الشارجه!
تیم الشارجه در بازی قبلی خود برابر التعاون نتیجه ای عجیب و مقتدرانه رقم زد. ویلیتون ستاره برزیلی این تیم با سه گلی که مقابل التعاون به ثمر رساند پایه گذار برد 6 بر 0 تیمش شد تا الشارجه با روحیه و انگیزه ای بالا به مصاف نماینده ایران برود.

حال بایدمنتظر ماند و دید تفکرات یحیی گل محمدی و دستیارانش برای غلبه بر تیم این روزها آماده الشارجه چیست و پرسپولیس به مرحله بعد صعود می کند یا خیر.

کد خبر: 1073445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =