غوغای پرسپولیسی‌ها؛ از دل هوادار تا زمین بازی

تیم فوتبال پرسپولیس امشب یک بازی حساس مقابل الشارجه امارات خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - محمدرضا الافر؛ قطعا امروز دل پرسپولیسی‌ها غوغاست. بعد از شنیدن خبر صعود استقلال لابد فکر و ذهن سرخ‌ها به یک سری سوالات مشغول‌تر هم شد. چگونه می‌شود آن طرف آن همه خوش‌شانسی و این طرف اینهمه بداقبالی؟ از بخشیدن بازیکن حریف یک ساعت به مسابقه، تا برداشتن قانون گل زده در خانه حریف، تا داوری‌های فاجعه‌بار.. انگار هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم باید منتظر باشیم ببینیم ای‌اف‌سی چه برنامه جدیدی برای تیم‌های ایرانی دارد . این هم از شانس ماست.

امشب برای نماینده فوتبال ایران شب راحتی نیست. شبی که سرنوشت پرسپولیس در آسیا را رقم میزند. کاش شاگردان یحیی امشب همه حواشی را فراموش کنند. کاش بی‌توجه باشند به اینکه برخلاف خط حمله تا بن دندان مسلح رقیب، دار و ندارمان در خط حمله عیسایی است که با انگشت شکسته بازی میکند. همه چیز را فراموش کنید بجز اینکه شما "پرسپولیسید"؛ متخصص غیرممکن‌ها، استاد همه‌ی نشدن‌ها. همه چیز شدنی‌ است فقط اگر خودتان باشید.  با هرنتیجه‌ای شما عزیزدل هواداران سرخ هستید. آنها می‌خواهند یک فصل کامل دیگر با تیم محبوبشان کیف کنند.

امشب باید برای نود دقیقه همه‌ی وجودتان را در زمین بگذارید. حتی اشتباهات احتمالی داور را بدون اعتراض تحمل کنید. فکر کنید تیم حریف دوازده نفره است - که به واقع با ای‌اف‌سی همینطور هم هست - همه می‌دانند در دوازده روز چهار مسابقه سنگین در گروه مرگ یعنی چه. همه می‌دانند هماهنگی عصب و عضله شاید کمی از دست برود، اما یک نود دقیقه دیگر را هم فداکاری کنید.

زیبا بازی کردن برای امشب چندان مهم نیست. یک برد یک بر صفر هم کار را برای پرسپولیس در می‌آورد. یادتان باشد همین تیم فقط با یازده نفر تا فینال این جام را به خوبی پیمود. همان فصلی که بعد از بازی با السد، بازیکنان کم تجربه پرسپولیس مانند آدام همتی ، حسین پور ،طاهر خانی، چگونه با غرور به ژاوی بزرگ خسته نباشید میگفتند.

کد خبر: 1073491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =