۸۰۰۰ کرمانشاهی صاحب شغل می‌شوند

تفاهم نامه "جهش تولید" به منظور ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" گفت: این تفاهم نامه هم در همین راستا و ایجاد اشتغالزایی در استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای اجرای این تفاهم نامه ۵۲ طرح و پروژه تولیدی و اشتغالزا در استان کرمانشاه شناسایی شده که  می توان ظرف یک سال آنها را به بهره برداری رساند.

نوبخت تصریح کرد: برای راه اندازی این ۵۲ طرح ۱۴۵۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا بتوانیم از قبل این تعداد طرح و پروژه هشت هزار و یکصد و یازده فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها در کنار اشتغالزایی، ظرف یک سال ۵۹۴۰ میلیارد تومان به ارزش افزوده تولید در استان هم اضافه می شود.

در ادامه این مراسم تفاهم نامه دیگری با عنوان "تکمیل پوشش سیگنال رسانی شبکه های تلویزیونی" در استان کرمانشاه به امضا رسید که بر اساس این تفاهم نامه تمام استان تحت پوشش دیجیتال قرار خواهد گرفت.

حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه در گفت و گو باایسنا گفت: این تفاهم نامه با هدف افزایش سطح پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه ۲۱.۵ میلیارد تومان و سازمان صدا و سیما ۲۵ میلیارد تومان ظرف سه سال برای تکمیل پوشش دیجیتالی شبکه های تلویزیونی در استان اختصاص می دهند.

وفایی تصریح کرد: با تزریق این اعتبار ظرف سه سال آینده پوشش تمام شبکه های تلویزیونی در استان از آنالوگ به دیجیتال تبدیل می شود.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =