حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از پایان‌نامه‌های مرتبط با موضوع دفاع مقدس

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد، نزدیک به ۴ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می کنند و دانشجویان مقطع دکترا، نزدیک به ۶ میلیون تومان کمک دریافت می کنند.

احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی" در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ساماندهی پایان نامه‌ها و پژوهش های مرتبط با دفاع مقدس اظهارکرد: در رابطه با پایان نامه های مرتبط با دفاع مقدس است باید بگویم که دو سه سالی است که با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تفاهم نامه ای را تنظیم کردیم و بر اساس آن، دانشجویانی که پایان نامه هایشان را با موضوع دفاع مقدس تنظیم می کنند، از یک سری امتیازاتی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای بهره مندی از این امتیازات، ابتدا افراد باید در سایت مربوطه ثبت نام کنند. دانشجویان کارشناسی ارشد، نزدیک به ۴ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می کنند و دانشجویان مقطع دکترا، نزدیک به ۶ میلیون تومان کمک دریافت می کنند و امتیازات ویژه ای دیگری نیز شامل حالشان خواهد شد.

صالحی آرا ادامه داد: ما در این هفته که با هفته دفاع مقدس مصادف است، جلسه ای با دکتر طهرانچی داشتیم. وی با توجه به راه اندازی سایت پژوهشیار دستور دادند تا بررسی کنیم در نیم سال گذشته، چند نفر از دانشجویان با موضوع دفاع مقدس پایان نامه برداشتند. طی بررسی‌های انجام شده، نزدیک به 150 دانشجو در طی نیم سال گذشته پایان نامه های خود را به موضوع دفاع مقدس اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: ما این دانشجویان را در پنج گروه تقسیم بندی کردیم و طی وبیناری در روز شنبه و یکشنبه هفته آینده با این افراد صحبت می کنیم که برای ادامه کار تشویق و ترغیب شوند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ۶ ماه پیش طرحی را در رابطه با تنظیم نظام موضوعات دفاع مقدس به دکتر طهرانچی ارائه دادیم که بالغ بر 1500 موضوع را در برمی‌گیرد. این موضوعات در کمیسیونی در حال پالایش است و اختصاصا مأموریت آن به واحد کرمان واگذار شده است. به زودی کتاب نظام موضوعات دفاع مقدس در موضوعات مختلف مهندسی، پزشکی، هنر و معماری منتشر خواهد شد و در اختیار همه دانشجویان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073535

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =