توانمندی رزم حسینی غیرقابل انکار است

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه درخشان و توانمندی "علیرضا رزم حسینی" به عنوان وزیر پیشنهادی صمت غیرقابل انکار است و حتما با رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس روبرو خواهیم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر "منصور شکرالهی" با یادآوری بخشی از توانمندی های "علیرضا رزم حسینی" وزیر پیشنهادی صمت گفت: توانمندی های "رزم حسینی" برای همه ثابت شده است و غیرقابل انکار است و اینکه در ۲ استان بزرگ کشور (کرمان و خراسان رضوی) مسئولیت داشته است و رئیس جمهور نیز به ایشان اعتماد کردند نشانگر روحیه جهادی و انقلابی اقای رزم حسینی را دارد.

وی ایجاد فضای همدلی را یکی از خصوصیات بارز وزیر پیشنهادی صمت عنوان کرد و افزود: رزم حسینی در دوران‌ تصدی استانداری کرمان و خراسان رضوی با فراهم کردن روحیه همدلی و آرامش، خدمات ارزنده ای را به یادگار گذاشته است.

شکر الهی به ظرفیت معادن در جنوب کرمان و استان برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: انتظار مردم جنوب کرمان از وزیر پیشنهادی صمت شکوفایی معادن و ایجاد اشتغال است زیرا جنوب استان و کرمان به عنوان بهشت معادن شهرت دارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تشویق شرکت های توانمند سرمایه گذاری را جهت بهره برداری از معادن جنوب کرمان را از جمله انتظارات از وزیر پیشنهادی صمت عنوان کرد و افزود: اگر زمینه حضور شرکت های توانمند و بزرگ برای سرمایه گذاری در بخش معادن فراهم شود، قطعا در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از رای بالای نمایندگان به وزیر پیشنهادی صمت گفت: با توجه به شناختی که از آقای رزم حسینی وجود دارد، احتمال می رود وی با رای بالایی به عنوان وزیر صمت انتخاب شود.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =