نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ امنیت کشور به خوبی تبیین نشده است

مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه هنوز نتوانستیم نقش رهبری امام(ره) ومقام معظم رهبری در دفاع مقدس را به خوبی تبیین کنیم، گفت: فرمانده معظم کل قوا فرمانده و رهبری الهی هستند که دست ما را گرفته‌اند و ضمن عبور از بحران، به امنیت و آرامش می‌رسانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سردار حسین دقیقی شامگاه چهارشنبه ۳ مهرماه در جمع خیران و فعالان عرصه کمک مومنانه در استان همدان، اظهار کرد:  استان همدان در غرب کشور پشتوانه فعالیت‌های انقلاب اسلامی بود، به طوری که دفاع همدانی ها از مردم مظلوم خطه کردستان و خدماتی که به آنها داشتند، آنها را از دست گروهک‌ها نجات داد، در حقیقت گروهک‌های ضدانقلاب با برنامه جدی و سنگین وارد منطقه شدند اما کمک‌های مردم همدان به این منطقه بسیار اثرگذار بود و جای تقدیر دارد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: همدان همانند دوران دفاع مقدس فعال و با نشاط در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن پیش می‌رود به طوری که فرماندهانی مانند سردار همدانی و قهاری‌سعید را دارد که ممکن است مردم نسبت به برخی از آنها مانند سردار قهاری‌سعید شناخت نداشته باشند و یا شناخت کمتری داشته باشد، این شهید عمر خود را در مناطق غرب و شمال غرب کشور گذراند و خدمات بسیاری ارائه کرد و کرمانشاه امنیت منطقه شرق خود را مدیون تلاش‌های سردار قهاری‌سعید است.

دقیقی در ادامه با بیان اینکه سردار همدانی شخصیتی ملی و بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: شهید حسن صوفی نیز فردی توانمند و جهادی بود که برای هر قشر برنامه ریزی خاصی داشت.

وی لشکر انصارالحسین(ع) را از پشتوانه‌های دفاع مقدس عنوان و تأکید کرد: استان همدان امروز نیز در ارتباط با شهدای مدافع حرم جایگاه ممتازی در سطح کشور دارد.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به برگزاری همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خمینی (ره) در سال ۷۰ مطرح کرد: در این همایش چند هزار مقاله دریافت کردیم و افرادی مانند شهید صیاد شیرازی هر سال در آن سخنرانی می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه هنوز نتوانستیم نقش رهبری امام(ره) در دفاع مقدس را به خوبی تبیین کنیم، بیان کرد: نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ امنیت کشور نیز به خوبی تبیین و تشریح نشده است.

دقیقی بیان کرد: در ماجرای شهادت شهید سلیمانی و موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد، اگر این کار را انجام نمی‌دادیم آمریکا ممکن بود تهدید خود در هدف قرار دادن پنجاه و چند نقطه فرهنگی ایران عملیاتی و بعدا هم این کار را تکرار کند اما با رهبری و شجاعت فرمانده کل قوا این اقدام علیه دشمن انجام شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر کشوری از تمام سلاح‌های دنیا برخوردار باشد اما اگر رهبری ترسو داشته باشد، آن سلاح‌ها به دردش نمی‌خورد. اگر عین‌الاسد را نمی‌زدیم امنیت ایران از دست می‌رفت.

وی ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا فرمانده و رهبری الهی هستند که دست ما را گرفته‌اند و ضمن عبور از بحران، به امنیت و آرامش می‌رسانند.

وی نعمت ولی فقیه را عامل تأمین امنیت دانست و مطرح کرد: در جریان پیروزی جبهه مقاومت نقش راهبردی رهبر معظم انقلاب غیرقابل انکار است، به همین علت باید افراد در این زمینه کار کرده و این مهم را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات اقتصادی را حل کنیم، انقلاب اسلامی در این عرصه نیز الگو خواهد شد، گفت: رفع بیکاری نیازمند حضور مردم در صحنه است، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با این استراتژی به موفقیت رسیدیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس امنیت را زیرساخت همه فعالیت‌ها دانست و بیان کرد: حال که این نعمت 

منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =