پیش به سوی صعود از گروه

پس از تساوی استقلال برابر الشرطه عراق در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و الاهلی چهارشنبه عصر با یکدیگر در کشور قطر دیدار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال در حساس ترین دیدار این فصل روز شنبه مقابل پاختاکور قرار خواهد گرفت.

اهمیت این بازی 

باتوجه به انصراف الوحده از این گروه به علت کرونا">کرونا و 3 تیمه شدن این گروه، این بازی حساس ترین بازی فصل آبی ها لقب می گیرد. بازی که با برد پرگل آبی ها می تواند گره کور شده صعود استقلال را باز کند. استقلال در بازی قبلی خود نتوانست الشرطه عراق را شکست دهد و کار خود را برای صعود از این گروه سخت تر از همیشه کرد.

نتیجه تقابل قبلی

دو تیم استقلال و الاهلی چند ماه قبل به میزبانی کشور کویت با یکدیگر مسابقه دادند که در نهایت تیم الاهلی توانست با نتیجه دو بر یک برنده بازی شود در حالی که گل زیبا و سالم ارسلان مطهری به این تیم توسط داور مردود اعلام شد.

وضعیت در گروه

 الاهلی عربستان با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم الشرطه عراق با 5 امتیاز در رتبه دوم و استقلال با کسب دو تساوی و دو امتیاز در رتبه آخر گروه جای گرفته است.

سابقه تقابل با نمایندگان عربستان و الاهلی

استقلال و الاهلی درتاریخ مسابقات آسیایی تا کنون 3 بار با یکدیگر روبه رو شده اند که سهم استقلال 2 برد و سهم الاهلی 1 برد بوده است. استقلال در مجموع 3 بازی تا کنون 5 بار دروازه الاهلی را گشوده و 4 بار نیز تور دروازه آبی ها به لرزه در آمده است. فرهاد مجیدی و آرش برهانی با به ثمر رساندن 4 گل بهترین گل زنان استقلال به تیم های عربستانی هستند و محمود فکری و نیکبخت واحدی با 2 گل در رتبه های بعدی قرار دارند.

کلام پایانی

استقلال و مجید نامجو مطلق به خوبی می دانند برای کسب مجوز صعود از این گروه نیاز به پیروزی با تعداد گل های بیشتر از یکی دارند و باید از اول بازی به شکل هجومی با این تیم عربستانی به رقابت بپردازند و شاید بازی دادن به ارسلان مطهری از ابتدای بازی در دستور کار نامجو مطلق قرار گیرد. بازی سخت و در عین حال جذاب و هوادارپسند برای تیمی که رویای قهرمانی را در سر می پروراند.

کد خبر: 1073619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =