زخمی شدن چندین نفر در پاریس بر اثر حمله با چاقو

بر اثر حمله افراد ناشناس با چاقو در نزدیکی دفتر سابق نشریه هتاک «شارلی ابدو» در پاریس 4 نفر زخمی و مهاجمان بازداشت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بر اثر حمله با چاقو در پاریس نزدیک دفتر سابق روزنامه «شارلی ابدو»، ۴ نفر زخمی شده‌اند.

یک منبع پلیس به خبرگزاری رویترز گفت یک نفر در این ارتباط بازداشت شده و پلیس دیگر به دنبال کسی نیست. با این حال در خبری تکمیلی اعلام شد مظنون دوم هم بازداشت شده است. دادستانی پاریس نیز تحقیقاتی را درباره تروریستی بودن یا نبودن این حمله آغاز کرده است.

گفته شده این حادثه وقتی روی داد که یک مرد که چاقوی بزرگی در دست داشت در بلوار «ریچارد لونوار» پاریس شروع به صدمه زدن به مردم کرد. 

نخست‌وزیر فرانسه هم ضمن تایید ۴ زخمی در جریان این حادثه، اعلام کرد حال ۲ نفر از زخمی‌ها وخیم است.

در پی این حادثه، «ژان کاستکس» سخنرانی از پیش برنامه‌ریزی شده خود را قطع کرد و گفت یک «واقعه جدی» در پایتخت رخ داده است. 

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پلیس پاریس پیش از دستگیری عامل حمله، در توییتر اعلام کرده بود عملیاتی در این منطقه در حال اجراست و از شهروندان خواسته بود از حضور در این بلوار پرهیز کنند. 

این منطقه در سال ۲۰۱۵ و در پی اهانت این نشریه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، شاهد یک حمله بود که در جریان آن ۱۲ نفر کشته شدند. این نشریه اخیراً در آستانه محاکمه ۱۴ مظنون کمک به این حمله، بار دیگر کاریکاتورهای توهین‌آمیز را منتشر کرد.
منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1073651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =