پیوس: آل کثیر به این گل برای موفقیت بزرگ نیاز داشت

پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در جدال با الشارجه پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس در دیداری که باید برای صعود به برد مقابل الشارجه دست می‌یافت، با نمایشی بی نقص به چهار گل دست یافت. نمایشی که اکنون با تمجید فرشاد پیوس مهاجم سابق این تیم و گلزن قهار سرخ‌ها در دهه هفتاد همراه شده است. پیوس که به تازگی هدایت تیم ویستاتوربین را در لیگ دسته دوم عهده‌دار شده درباره عملکرد پرسپولیس در بازی شب گذشته گفت: یک بازی بدون اشتباه از بازیکنان شاهد بودیم که مسلما همین عاملی برای برتری تیم بود. یحیی به بازی مالکانه علاقه دارد و این موضوع به خوبی در جدال با الشارجه رعایت شد. دادن کمترین فضا و فرصت به حریف باعث شد تا حریف اماراتی برخلاف دو بازی قبلی خود قادر به سود بردن از عناصر تهاجمی خود نباشد.

وی ادامه داد: این پرسپولیسی است که قطعا با سود بردن از کیفیت فنی بازیکنان، تدابیر کادرفنی و اعتمادبنفس بالا قادر خواهد بود به هدف خود دست یابد. نمی‌خواهم بلندپروازانه فکر کنم و بگویم آنها باید قهرمان این تورنمنت شود که مسلما با بودجه و سرمایه‌ای که دیگر تیم‌ها در نظر گرفته‌اند، کار برای پرسپولیس تا همین جا هم سخت بوده است. 

پیشکسوت سرخ‌ها در ادامه صحبت‌هایش درباره صعود این تیم به مرحله بعدی گفت: شما نگاه کنید چه تیم‌هایی از دور مسابقات حذف شده‌اند. همین کار بزرگ پرسپولیس را نشان می‌دهد. این نمایش پرسپولیس جذاب و جسورانه بود و قطعا ترس بزرگی برای السد شکل داده است. تمرکز و اعتمادبنفس در کنار دستورات تاکتیکی لازم قادر خواهد بود کار را برابر السد نیز به سود پرسپولیس کند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

پیوس که یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود درباره عملکرد آل کثیر نیز گفت: آل کثیر طی سه بازی قبلی هم نمایش خوبی داشت. او به خوبی نشان داده که در قامت یک مهاجم است و شاید بازی‌های ابتدایی و استرس ناشی از گلزنی باعث شد تا برخی از فرصت‌هایش از دست برود. او برای اینکه خود را به تیم اثبات کند نیاز به این گل داشت و قطعا قادر خواهد بود در ادامه یک مهره تعیین کننده در خط حمله باشد. گل او نشان از نبوغ فنی و استعداد گلزنی‌اش داشت و مطمئنا می‌توان به آینده امیدوار بود.

پیوس در بخش پایانی حرف‌هایش درباره شانس صعود پرسپولیس در جدال با السد گفت: باید خوش بین باشیم. حریف شاید از نظر امکانات و بودجه خیلی بالاتر از پرسپولیس باشد اما پرسپولیس توانسته پیش از این نیز مقابل آنها به برتری دست یابد. نیاز به تمرکز در تمام دقایق بازی خواهیم داشت و مطمئنا آنها از کوچیکترین فرصت به بهترین شکل استفاده خواهند کرد و نباید این اجازه را به آنها داد. شاید نتوان در جدال با این تیم نیز به بازی مالکانه اتکا کرد و آنها عناصری دارند که قادر است شرایط را به سود تیم قطری تغییر دهند اما پوشش مناسب، تمرکز و استفاده از موقعیت‌ها در بالاترین حد توان باعث خواهد شد امیدوار به یک نتیجه مناسب در این بازی باشیم.

کد خبر: 1073665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =