نامجو مطلق فریب الاهلی را نخورد

اوضاع و احوال تیم های غرب آسیا پیچیده و مبهم شده، آنچنان که در اکثر گروه ها نتایج غیر منتظره ای بدست آمده است.

حسن صانعی پور/ایسکانیوز

التعاونی که دو بازی پی در پی را واگذار می کند صعود کرده اما الدحیل با تمام ستاره های خود حسرت به دل می شود.

فرصتی برای استقلال

از طرفی کناره گیری الجزیره همان‌قدر که می‌توانست مفید باشد، فرصتی برای تمرکز کادر فنی استقلال شد. در نگاه اول اگر الهلال حذف نمی‌شد، با توجه به شرایطش، حریفی آسان به نظر می رسید. و از طرفی پاختاکور می تواند برای دفاع استقلال که هر روز به دلایل مختلف با ترکیبی تازه وارد میدان می شود خطرناک باشد.

درسی که باید گرفت

دیدار پنجشنبه شب پرسپولیس نشان داد که نوسان تیم های غرب آسیا در دوران موسوم به دوران کرونا">کرونا">کرونا بسیار شده، و چه بسا تیمی راهی نیمه نهایی شود که استحقاق چندانی نداشته باشد.

پیروزی بر الاهلی را فقط باید یک گذر دانست، گذر از یک ماه حاشیه و تعارف و سردرگمی که خودی و غیر خودی بدان دامن زدن و با واگذاری فینال حذفی به اوج رساندند.

هوشیاری مطلق 

نامجو مطلق اگر در باد بردی بخوابد که به سادگی هم بدست نیامده است، بی شک در شبانگاه شنبه باید چمدان بدست به تهران برگردد. آنچه مسلم است، پاختاکور با شوتا آرولادزه به مرز پختگی رسیده و به هیچ عنوان قصد ندارد فرصت طلایی پیش آمده را از دست بدهد.

اتخاذ تاکتیک برتر

سرمربی استقلال لازم است با اتخاذ تاکتیک مناسب، سفید پوشان ازبکستان را تحت فشار قرار داده و آنان را با پرس های منطقی و من تو من های اصولی در زمین خود نگه داشته و سریعا به گل اول برسد. این کار دفاع پاختاکور را بیشتر از گذشته باز کرده و می توان به بردی پر گل نیز دست یافت.

کد خبر: 1073668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =