جدال شیاطین سرخ با یاران جهانبخش!

شنبه پنج مهر ماه و در سومین هفته لیگ برتر انگلیس تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت ایران میزبان منچستریونایتد است.

گروه ورزشی ایسکانیوز - محمدرضا خدابخش: شاگردان سولسشر که لیگ برتر را با شکست خانگی مقابل کریستال پالاس آغاز کرده اند، حالا به دنبال دشت اولین پیروزی خود در فصل جدید رقابت ها هستند تا بیش از این از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

این در حالی است که آن ها هفته اول را به دلیل حضور در لیگ اروپا استراحت کرده بودند و نسبت به حریف خود یک بازی کمتر دارند.

عملکرد خوب مرغان دریایی!

شاگردان گراهام پاتر تا به اینجای مسابقات عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. آن ها در حالی لیگ برتر را با شکست برابر چلسی آغاز کردند که خیلی انتظار نمی رفت بتوانند برابر تیم پر ستاره لمپارد نتیجه بگیرند. اما شروع جام اتحادیه، مقدمه ای بود بر روند صعودی برایتون. آن ها ابتدا پورتسموث و پرستون را در جام اتحادیه شکست دادند. سپس در هفته دوم لیگ برتر موفق به پیروزی قاطعانه سه بر صفر برابر نیوکاسل شدند تا با انگیزه های زیادی به استقبال شیاطین سرخ بروند.

ستاره ایرانی روی فرم است!

برایتون در حالی موفق به دو پیروزی در جام اتحادیه شده که علیرضا جهانبخش در مجموع این دو بازی دو گل و یک پاس گل برای تیمش به ارمغان آورده است. گراهام پاتر که به دلیل فشردگی مسابقات از بازیکنان ذخیره اش در جام اتحادیه استفاده می کند، تحت تاثیر عملکرد خیره کننده جهانبخش قرار گرفته است. پاتر طی مصاحبه ای از علیرضا تمجید و اعلام کرد که او به ترکیب اصلی نزدیک شده تا زمزمه هایی بر فیکس بودن جهانبخش در بازی فردا به گوش برسد.

با توجه به عملکرد خوب شاگردان پاتر، منچستر در بازی فردا کار نسبتا سختی را پیش رو دارد و باید دید تفکرات اوله گونار سولسشر برای غلبه بر تیم این روزها آماده برایتون چیست.

کد خبر: 1073670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =