تفاهم‌نامه باشگاه پژوهشگران جوان و انجمن کشت سلول و بافت گیاهی ایران

به منظور بررسی و آشنایی با خدمات و ظرفیت های موجود در انجمن کشت سلول و بافت گیاهی ایران و بهره مندی از این خدمات، جلسه هماهنگی میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن کشت برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ناصر میکائیل وند، مدیر انجمن های علمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برگزاری جلسه هماهنگی جهت عقد تفاهم نامه میان باشگاه و انجمن کشت سلول و بافت گیاهی ایران خبر داد.

مدیر انجمن های علمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اظهار کرد: به منظور بررسی و آشنایی با خدمات و ظرفیت های موجود در انجمن کشت سلول و بافت گیاهی ایران و بهره مندی از این خدمات، جلسه هماهنگی میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن کشت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور علیرضا ایرانبخش، رئیس انجمن کشت سلول و بافت گیاهی ایران و رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و محمدمهدی جوکار، مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در محل دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، درخصوص  تخفیف شهریه برای انجمن های علمی زیست شناسی و بیوتکنولوژی، برگزاری کنفرانس، همایش و کنگره، ارائه آموزش در زمینه کشت سلولی به دانشجویان عضو انجمن های علمی رشته های فوق الذکر، معرفی اعضای انجمن های علمی برای استخدام در زمینه کشت سلولی، تخفیف فروش کتاب و چاپ کتاب های انجمن های علمی، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

میکائیل وند در پایان افزود: قرار است پس از پیگیری امور حقوقی مربوطه، تفاهم نامه همکاری میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن کشت سلول و بافت گیاهی ایران منعقد شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1073681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =