فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: فرآیند تبدیل وضعیت حدود ۴ هزار و ۷۰۰ کارمند دانشگاه در سراسر کشور آغاز شده و به‌زودی این افراد تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه از کارگاه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بازدید کردند و در دیداری صمیمانه با هیئت رئیسه و مدیران این واحد دانشگاهی به گفتگو پرداختند.

فداکار در این نشست از ارائه تسهیلات به استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: همکاران  دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون از امکان استفاده از برخی تسهیلات بهره‌مند نبوده‌اند که به‌زودی شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا این تسهیلات شامل همه همکاران شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی درباره تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخشنامه تبدیل وضعیت اعلام و ابلاغ شده و در سراسر کشور حدود ۴ هزار و ۷۰۰ نفر مشمول این بخشنامه شدند و فرآیند کار آغازشده و به‌زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

فداکار خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان باید سرمایه در گردشی برای فعالیت‌های حوزه اقتصادی و مجوز فعالیت در امور معاملاتی داشته باشد که این دو مورد را برای این دانشگاه تسهیل خواهیم کرد.

وی واحد سیرجان را بسیار فعال و پرانرژی خواند و گفت: واحد سیرجان در مقایسه با سایر واحدهای کشور دارای ظرفیت خوبی است و با توجه به اینکه در این شهر ظرفیت صنعتی خوبی وجود دارد، می‌توان از این فرصت استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان باید در حوزه تأمین تجهیزات مورد نیاز برای همکاری با صنعت وارد عمل شود و پروژه‌ها و ایده‌های مربوط به امور فنی و ورود به حوزه صنعت را به سازمان مرکزی ارائه دهد تا در حد امکان برای وصول آنها تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

فداکار ابراز امیدواری کرد با حسن ظن مدیران صنعتی شهرستان سیرجان، فعالیت‌های مشارکتی خوبی بین دانشگاه و صنعت شکل بگیرد و سایت مهندسی معکوس واحد سیرجان که در معرض استهلاک قرار دارد با توجه به تسهیلاتی که برای آن در نظر می‌گیریم، تبدیل به احسن شود.

وی در بدو ورود به سیرجان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد و در ادامه از کارگاه‌های مختلف مکانیک خودرو، ساخت و تولید، ریخته‌گری، جوشکاری، خاک و بتن، خواص مکانیکی و... مستقر در حوزه معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه بازدید کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1073688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کارمند نیمه جون شده IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
      1 0
      شما رو به خدا قسم میدیم فقط در حد حرف باقی نمونه. پیگیری کنید خواهشا