الهه هافبک اینتر را قرض گرفت/ بالوتلی در نزدیکی جنوا/ ادعای عجیب مورینیو پس از بازی تیمش

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

الهه هافبک اینتر را قرض گرفت

آنتونیو کاندروا هافبک تیم فوتبال اینتر رسماً با عقد قراردادی به باشگاه سامپدوریا پیوست. قرارداد کاندروا با سامپدوریا قرضی است و امکان دائمی شدن آن تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ وجود خواهد داشت.

گلر جدید: از بچگی طرفدار چلسی بودم

ضعیف کپا آریزابالاگا، دروازه بان جوان و اسپانیایی چلسی باعث شد این باشگاه دیروز برای انتقال پنج ساله ادواردو مندی، دروازه بان تیم رن فرانسه با این باشگاه به توافق برسد. مندی مدعی شد هر بازیکنی در جهان علاقمند است برای تیمی مانند چلسی به میدان برود و او از سال ۲۰۰۳ و زمانیکه تقریبا ۱۲ ساله بوده لباس چلسی را خریده و به این باشگاه علاقمند بوده است.

ادواردو مندی گفت: "بله، من از بچگی طرفدار چلسی بودم و من این باشگاه را دوست داشتم. هنگامی که ۱۲ ساله بودم، در لباس باشگاهی که در گذشته که در آن بازی می کردم فرصت پیدا کردم به برایتون رفته و مسابقه ای را تماشا کنم. در آن مقطع فکر می کردم فوتبال انگلیس شگفت انگیز است.

ما به مغازه ای رفتیم و من پیراهن چلسی را دیدم، فکر می کنم این خاطره مربوط به سال ۲۰۰۳ بود که کلودیو رانیری هدایت چلسی را بر عهده داشت و من آن پیراهن را خریدم. پس من همیشه باشگاه چلسی را دوست داشته ام.

من به اتقال به چلسی افتخار می کنم وقتی باشگاهی مانند چلسی به شما علاقه مند است، این بدان معناست که شما در بازی هایتان کار بزرگی انجام داده اید. همه می دانند که چلسی یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است و همه دوست دارند در این تیم بازی کنند، اما این شانس نصیب هر بازیکنی نمی شود."

سوارز: مسی از رفتن من به اتلتیکو حس عجیبی داشت

لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای اتلتیکومادرید در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه واکنش دوست صمیمی اش لیونل مسی پس از مطلع شدن از قصد او برای رفتن به اتلتیکومادرید چه بود، هم گفت: «او احتمالاً باید احساس عجیبی داشته باشد. اول به خاطر اینکه من دارم از بارسلونا می‌روم و دوم به این دلیل که من به یک رقیب مستقیم ملحق می‌شوم. قبل از این هم با پیراهن تیم‌های ملی اروگوئه و آرژانتین مقابل هم بازی کرده و هیچ مشکلی هم با هم نداشته‌ایم. پس الان هم فکر نمی‌کنم که قرار گرفتن مقابل یکدیگر برای ما مشکلی به وجود آورد. لئو می‌داند که من چه فکر می‌کنم و من هم طرز تفکر او را می‌شناسم.»

بالوتلی در نزدیکی جنوا

با سقوط برشا به سری B، ماریو بالوتلی از این تیم می‌تواند جدا شود و در پی انتخاب یک تیم جدید برای خودش است.

«اسپورت‌ایتالیا» خبر داد، بالوتلی به حضور در تیم جنوا بیش از تیم‌های دیگر نزدیک شده است. دلیل اینکه او پیشنهاد جنوا را ترجیح می‌دهد، نزدیکی این شهر به ایالت لومباردی است. مهاجم پیشین میلان و اینتر فصل پیش در سری A در ۱۹ بازی ۵ گل زد.

اینتر بالاخره تسلیم هوادارانش شد

چند روز پیش بود که باشگاه اینترمیلان ایتالیا به صورت رسمی در حساب های خود در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تویئتر و همچنین در وب سایت رسمی خود، خبر از شماره جدید اشرف حکیمی ستاره تازه به خدمت گرفته خود داد و اعلام کرد این بازیکن در فصل جدید پیراهن شماره ۵۵ را بر تن خواهد کرد.

اما با اعلام رسمی اختصاص دادن شماره عجیب ۵۵ به اشرف حکیمی، موجی از اعتراض در میان هواداران اینترمیلان در فضای مجازی به راه افتاد و آنها نسبت به این شماره پیراهن عجیب غریب، اعتراض کردند. با شدت یافتن اعتراضات هواداران نراتزوری، باشگاه اینتر تمامی پست ها و اخباری که توسط حساب های رسمی این باشگاه در مورد شماره پیراهن اشرف حکیمی منتشر شده بود را پاک کرد.
حالا و با گذشت چندین روز از این اتفاق، باشگاه اینتر این بار در خبر جدیدی اعلام کرد که اشرف حکیمی ستاره مراکشی این تیم در فصل جدید پیراهن شماره ۲ را بر تن خواهد کرد. ظاهرا اعتراض هواداران اینتر به شماره قبلی حکیمی موثر واقع شد و مدیران اینتر تصمیم گرفتن با احترام به نظر هواداران این تیم، پیراهن حکیمی را از ۵۵ به شماره ۲ تغییر دهند.

آرتتا: لیورپول نقطه ضعف چندانی ندارد

میکل آرتتا در مورد رویارویی با لیورپول گفت: "آنها در سالهای اخیر بهتر و بهتر شده، نقاط ضعف چندانی ندارند و تیم فوق العاده ای محسوب می شوند. اما من علاقمندم تمرکز بازیکنان آرسنال روی بازی تیم خودمان باشد و ما باید تلاش کنیم جنبه های مختلف اتفاقات درون زمین را کنترل کنیم. بی شک استادیوم آنفیلد فضای خاصی دارد و حضور هواداران باعث می شد لیورپول تیم قدرتمندتری باشد، اما شما می توانید مشاهده کنید که آنها بدون هواداران نیز چه تیم قدرتمندی هستند."

انتخاب سوارز خلاف میل من بود

بعد از کش و قوس های فراوان و شایعات انتقال به یوونتوس، در نهایت لوییس سوارز تصمیم گرفت به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داده و برای دو سال آتی شاگرد دیگو سیمئونه شود. ریوالدو مدعی شد این انتخاب به سود این بازیکن خواهد بود و لوییس سوارز در تیم جدیدش روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

ریوالدو گفت: "انتخاب لوییس سوارز برخلاف میل من بود، اما من فکر می کنم ماندن در اسپانیا به سود این بازیکن است. لالیگا جایی است که سوارز به خوبی می شناسد و امضای قرارداد با اتلتیکو یک انتخاب بسیار خوب است، زیرا این باشگاهی است که همیشه برای قهرمان در لالیگا و لیگ قهرمانان می جنگد.

دیگو سیمئونه یک سرمربی ایده آل برای لوئیس سوارز است. او بازیکنی است که هرگز تسلیم نشده، همیشه یک جنگجو است و برای هر توپی در داخل یا خارج از محوطه مبارزه می کند. سوارز برای تداوم درخشش خود یک باشگاه بزرگ را انتخاب کرده و ال چولو نیز مطمئنا به خاطر این قرارداد خوشحال خواهد شد و سوارز به خوبی در سیستم بازی اتلتیکو جا می افتد. البته اتلتیکومادرید رقیب مستقیم بارسلونا در راه قهرمانی است، اما بارسا نباید بیش از حد به این موضوع اهمیت دهد و البته شکایتی داشته باشد."

ادعای عجیب مورینیو: دروازه‌ها کوچک بودند!

تاتنهام در مرحله سوم مسابقات پلی آف لیگ اروپا در مقابل تیم مقدونیه ای شکندیا قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۳-۱ حریف خود را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد. تاتنهام در همان دقایق ابتدایی توسط اریک لاملا به گل برتری دست یافت اما تیم حریف بازی را به تساوی کشاند. با این حال در ادامه دو ستاره خط حمله تیم لندنی یعنی سون هیونگ مین و هری کین برای تاتنهام گلزنی کردند تا این تیم پیروز شود.

سرمربی پرتغالی تاتنهام اما بعد از پایان بازی ادعای جالب و در نوع خود عجیبی را مطرح کرد. ژوزه مورینیو مدعی شد که دروازه های استادیوم خانگی شکندیا از حد معمول کوچکتر بوده است. او در این باره گفت: " قبل از بازی وضعیت خنده داری به وجود آمد زیرا دروازه‌بان تیم به من گفت که دروازه کوچک تر از آن چیزی که باید است. من به دیدن دروازه رفتم و پی بردم که واقعاً کوچک است. فورا احساس کردم که مشکلی وجود دارد و به همین خاطر از نماینده یوفا خواستم که به مسئله ورود کند. بعد از بررسی دقیق فهمیدیم که دروازه ها ۵ سانتی متر کوچک بودند."

کد خبر: 1073689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =