تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه، یکی از وظایف مهم مسئولان است و باید تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد واحد اصفهان، مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس این واحد با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد.

 پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان در این نشست با اشاره به رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز که ایران اسلامی در معادلات بین المللی در سطح منطقه و دنیا از نقش تعیین کننده ای برخوردار است، مرهون حضور بزرگ مردانی است که در هشت سال دفاع مقدس، بدون توقع، بدون دنیا طلبی و برای انجام تکلیف وارد صحنه شدند و توانستند سرمایه و ذخیره بزرگ انسانی، فکری و اجتماعی خلق کنند.

وی، مقاومت و ایثار را از ویژگی های مهم اخلاقی رزمندگان دانست و افزود: حفظ ارزش های اسلامی در جامعه، یکی از وظایف مهم مسئولان است و باید این فرهنگ را در همه اقشار جامعه نهادینه کنیم و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، چرا که اشاعه این مؤلفه ها و گسترش فرهنگ کار مخلصانه و ایثارگری موجب پیروزی و پیشرفت امور در جامعه خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر این که همه ما مدیون خون شهدا و رشادت های آنان هستیم، اظهار داشت: امروز همه ما به عنوان قشری که در امر آموزش جوانان نقش داریم، موظفیم آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهیم تا ضمن حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس، در آینده شاهد ظهور و بروز فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه باشیم.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از خدمات و رشادت های ایثارگران تجلیل شد و شرکت کنندگان، از نمایشگاه آثار دفاع مقدس بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073703

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =