پیش به سوی ازبک ها!

تیم استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۵ امروز به مصاف رقیب ازبک خود یعنی پاختاکور می‌رود.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)ـ محمدرضا خدابخش؛ تیم استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۵ روز شنبه به مصاف رقیب ازبک خود یعنی پاختاکور می رود. استقلال با برد شیرین سه بر صفر برابر الاهلی با روحیه خوب و بالایی به استقبال پاختاکور می رود و امیدوار است بتواند روند صعودی خود را تداوم ببخشد.

الهلال نه، پاختاکور حریف شماست!
در حالی که در گروه B صدرنشینی الهلال قطعی شده بود، ای اف سی طی تصمیمی که انتظار می رفت زودتر از این ها اعمال شود، این تیم را به دلیل ابتلای بیش از 13 بازیکن و 12 عضو کادر فنی به کرونا">کرونا از رقابت ها کنار زد تا استقلال از بازی برابر مدافع عنوان قهرمانی معاف شود و به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

تقابل با پاختاکور پس از 9 سال!
استقلال در حالی شنبه به مصاف پاختاکور می رود که در تاریخ این رقابت ها تنها دوبار در سال 2011 با این تیم مصاف کرده است که استقلال بازی رفت را در ورزشگاه آزادی با نتیجه چهار بر دو پیروز شده و بازی برگشت را در ازبکستان دو بر یک واگذار کرده است.
نکته جالب تر این است که آخرین شکست استقلال برابر یک تیم ازبکستانی به همان بازی برگشت در سال 2011 بر می گردد.

مصدومیت، گریبان گیر استقلال!
آبی ها که پس از مدت ها با تیم کامل خود پا به میدان گذاشته بودند و تنها مصدوم آنها سیاوش یزدانی بود، حال با مشکلی به مراتب جدی تر رو به رو شده اند. وریا غفوری که در تمرینات پیش از بازی با الاهلی دچار مصدومیتی جزئی شده بود، در جریان بازی مصدومیتش تشدید شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. دکتر کاوه ستوده پزشک تیم مصدومیت وریا را از ناحیه همسترینگ اعلام کرده و با توجه به ناحیه و قدیمی بودن مصدومیت او، بعید است به بازی شنبه برسد.

حال باید دید با توجه به رقابت های سنگین و فشرده ای که ای اف سی در نظر گرفته، استقلال چه برنامه ای برای ریکاوری دارد و آیا بازهم مصدوم دیگری روی دست نامجو مطلق می افتد یا خیر و اینکه باید تا شنبه منتظر ماند و دید که استقلال پیروز از میدان خارج می شود یا خیر.

کد خبر: 1073714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =