گل‌محمدی: پرسپولیس فقط یک ستاره دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد تیمش دیدار سختی برابر نماینده قطر در پیش دارد، اما بازیکنانش برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود به میدان خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۷:۱۰ روز یکشنبه در ورزشگاه اجوکیشین به مصاف تیم السد قطر خواهد رفت.

یحیی گل‌محمدی صبح امروز شنبه در نشست خبری قبل از این بازی گفت: با بهترین و قوی‌ترین تیم‌های این مسابقات باید بازی کنیم. با مربی خوبی که دارند یکی از مدعیان کسب جام هستند.

سرمربی پرسپولیس افزود: ما با عملکرد خوبمان در بازی‌های قبلی توانایی‌های خودمان را نشان دادیم و یک ستاره داریم که آن هم تیم پرسپولیس است. تیم حریف ستاره‌های خیلی زیادی دارد و می‌تواند خطرساز باشد.

وی درباره شرایط بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: در چند بازی اخیر نشان دادیم تیمی به معنای واقعی هستیم. کار سختی مقابل السد داریم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا ستاره‌های حریف را مهار کنیم. لازم است از فرصت‌های خودمان خوب استفاده کنیم و مثل بازی قبل عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی افزود: به بازیکنانم به شخصه خیلی امیدوارم. اگر باور به برد داشته باشیم مطمئنا خواهد افتاد.

سرمربی پرسپولیس راجع به توجه کادر فنی به بازی با السد تاکید کرد: آن‌ها در خطوط مختلف بازیکنان خیلی خوبی دارند. آن‌ها مربی باهوشی دارند و این کار را برای همه سخت می‌کند. به هر حال ما هم پرسپولیس هستیم و هدف‌هایی را برای خودمان تعیین کردیم. برای اهداف خودمان حاضریم وفاداری کنیم.

وی یادآور شد: به قول سیدجلال ما پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف‌های بزرگی را تعیین کنیم. حاضریم فداکاری کنیم و از جان خودمان هم بگذریم تا باعث افتخار هواداران باشیم. می‌دانیم آن‌ها منتظر نتیجه بازی فردا و خبرهای خوب از جانب بازیکنان هستند.

گل‌محمدی گفت: بعضی‌ها باور نکردند چند بازیکن با مصدومیت و یک نفر با شکستگی پا بازی کرد. بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. بازیکنانم به زور دارو بازی می‌کنند.

گل‌محمدی در پاسخ به برنامه ریزی‌های این تیم در امر گلزنی با توجه به چهار گلی که مقابل الشارجه امارات به ثمر رساندند افزود: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. هر تیمی زود به گل برسد بازی راحت‌تر خواهد شد. امیدوارم مثل بازی با الشارجه مقابل السد هم همین اتفاق بیفتد. پرسپولیس همیشه به تیمی تهاجمی معروف شده است. فردا هم به همین شکل خواهد بود. از بازیکنان خواسته ام هرگز عطش گلزنی آن‌ها کم نشود.

سرمربی پرسپولیس گفت: شرایط سختی است و السد در بازی قبلی به بازیکنان خود استراحت داده است. شرایط خوبی دارند. امیدوار هستیم عملکردی که جلوی الشارجه داشتیم مقابل السد هم داشته باشیم.

کد خبر: 1073742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =