وبینار ارائه پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی با موضوع دفاع مقدس برگزار شد

وبینار ارائه پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با موضوع دفاع مقدس صبح امروز در واحد الکترونیک برگزار شد که در این وبینار 6 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد از پایان نامه های خود با موضوع دفاع مقدس دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین وبینار ارائه پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با موضوع دفاع مقدس صبح امروز در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلام با حضور احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، حمیدرضا گرامی معاون آموزشی بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و علیرضا عراقیه مدیرکل پژوهش و تحصیلات تکمیلی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این وبینار، ۶ دانشجوی‌تحصیلات تکمیلی از واحدهای قائمشهر، نوشهر، رودهن، کرمانشاه، کرج و کرمانشاه پایان نامه‌های خود را ارائه دادند.

فاطمه ایمانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، پایان نامه خود را با موضوع بررسی جایگاه زنان در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران پس از دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق ارائه کرد.

‌در این پایان نامه اهدافی از جمله بررسی جایگاه اجتماعی و اقتصادی زنان در فرآیند توسعه، نقش مشارکت زنان در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و اقتصادی فرآیند توسعه، بررسی و تبیین نوع نگاه و نگرش مسئولان به جایگاه زنان در برنامه های توسعه اجتماعی، ارائه راهکارهای مدیریتی در خصوص افزایش بهبود جایگاه زنان در توسعه اجتماعی و تبیین جایگاه مستقل زنان در فرآیند توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور دنبال‌می شد.

نسرین مکی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه پایان نامه خود را با موضوع حقوق و تکالیف رزمندگان غیر منظم در مخاصمات مسلحانه بین المللی ارائه داد. این پایان نامه نیز اهدافی از قبیل شناخت بهتر و تکالیف رزمندگان در حقوق بین الملل بشر دوستانه، تاثیر عملیات نامنظم در جنگ تحمیلی، بررسی تاثیر کمک نیروهای مردمی در جنگ تحمیلی و بررسی حقوق رزمندگان در جنگ تحمیلی را در بر می گیرد.

در ادامه دامون خسروی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با موضوع طراحی باغ موزه ۸ سال جنگ تحمیلی در شهر تهران با رویکرد یادمانگرایی، ثریا قاسمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با موضوع سیمای زنان در رمان های دفاع مقدس با تکیه بر رمان های "من زنده ام"، "کنار رودخین" و... پایان نامه های خود را ارائه کردند.

این وبینار، فردا نیزبا حضور ۶ نفر دانشجویان تحصیلات تکمیلی از واحدهای یاسوج، بیرجند، امارات، شوشتر، تهران شمال و شهررضا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =