بزرگداشت هفته دفاع مقدس در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی با ویژه برنامه هایی هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

تغییر نام ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

دکتر محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یکی از مهمترین رویکرد های دانشگاه آزاد اسلامی است و در این راستا به پاس تجلیل از رشادت های ماندگار حاج قاسم سلیمانی امروز شاهد تغییر نام ساختمان آموزشی دانشگاه به نام این شهید والامقام هستیم.

وی افزود: امنیت و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون شهداست و اگر امروز ما در جهان در تمام زمینه های به قله های علمی جهان رسیده ایم، حاصل خون شهداست.

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر با خانواده شهید مدافع حرم

دکتر فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به همراه جمعی از مسئولان این واحد دانشگاهی با حضور در منزل شهید حمیدرضا باب الخانی با خانواده و والدین این شهید مدافع حرم دیدار کردند.

دکتر نعیمی در این دیدار گفت: جامعه دانشگاهیان همانند سایر طبقات جامعه خود را وامدار و مدیون خون شهداء، ایثارگری و رشادت های رزمندگان اسلام می داند و آماده است تا در سنگر علم و فناوری، ادامه دهنده مسیر نورانی آنان باشد.

گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و پاسداشت شهدا با حضور مسئولان شهرستان لنجان، در مزار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی لنجان به همراه قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی صادقی امام جمعه شهر سده لنجان در این مراسم با تأکید بر افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای کشور گفت: هشت سال دفاع مقدس، امتحانی سترگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و ایستادگی ملت ایران است. روزهای حساس و سرنوشت ساز دفاع مقدس، سرشار از حماسه آفرینی‌ها و دلاوری‌های بهترین فرزندان این کشور است.

نامگذاری ساختمان دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بنام سردار شهید حاج حسین همدانی

مراسم نامگذاری ساختمان دانشکده کشاورزی بنام سردار شهید حاج حسین همدانی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم گفت: آنچه که از دانشگاه انتظار می رود، این است که در عرصه های مختلف جامعه نقش آفرین باشد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان انقلاب نشان دادند که ما قوی هستیم و زیر بار ظلم و ذلت نمی رویم و امروز در گام دوم انقلاب، رهبر انقلاب فرمودند باید قوی تر شویم.

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان

در چهلمین سالگرد دفاع مقدس دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کردستان، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی با حضور در آرامستان بهشت محمدی سنندج و گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس با غبار روبی و عطر افشانی ادای احترام کردند.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در واحد گرمسار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گرمسار، خانواده های شهداء، استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرام، امام جمعه گرمسار در این مراسم، ایستادگی در برابر ظلم و ظالم را راه شاگردان مکتب کربلا و اباعبدالله الحسین (ع) دانست و گفت: انسان آزاده و شاگرد مکتب اباعبدالله الحسین (ع) کسی است که در مقابل ظلم و فساد بایستد و باید یزید را شناخت، ظالم را شناخت و یزد صفت را شناخت و در مقابلش ایستاد.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی فسا

مراسم بزرگداشت دفاع مقدس و قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد راهوار مدیر حوزه فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: دفاع مقدس ویژگی های بزرگی داشت که یکی از شاخص ترین آنها بصیرت کربلایی شهدای ما بود که بین ماندن و رفتن، بین آسودن و خدایی شدن بزرگترین تصمیمشان را گرفتند و با تاسی از مولایشان اباعبدالله(ع) چراغ راه آیندگان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =