ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد ایلام به نام شهید سلیمانی نامگذاری شد

ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان ایلام به نام شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان ایلام، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از تابلوی مزین به نام و عکس شهید حاج‌قاسم سلیمانی رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدا یکی از مهم‌ترین رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی است و در این راستا به پاس تجلیل از رشادت‌های ماندگار حاج‌قاسم سلیمانی امروز شاهد تغییر نام ساختمان آموزشی دانشگاه به نام این شهید والامقام هستیم.

محمد میرزایی‌حیدری اضافه کرد: امنیت و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون شهداست و اگر امروز ما در جهان در تمام زمینه‌ها ازجمله از لحاظ علمی و پژوهشی به قله‌های علمی جهان رسیده‌ایم، حاصل خون شهداست.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام نیز عنوان کرد: در گام دوم انقلاب برای بهره‌مندی بیشتر از دستاودهای دفاع مقدس نیازمند بازتولید این دستاوردها و تبیین آنها برای دانشجویان و جوانان هستیم.

حیدر الفتی ادامه داد: اقدام دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در تغییر نام ساختمان آموزشی این دانشگاه به نام شهید سلیمانی ماندگار است.

به گزارش ایسکانیوز، در این آیین از کارکنان رزمنده و جانباز دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =