نبرد شاگردان پپ مقابل روباه ها!

یکشنبه ششم مهر ماه از هفته سوم لیگ جزیره تیم منچسترسیتی از ساعت ۱۹:۰۰ به وقت ایران به مصاف لسترسیتی صدرنشین می رود.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)ـ محمدرضا خدابخش؛ یکشنبه ششم مهر ماه از هفته سوم لیگ جزیره تیم منچسترسیتی از ساعت ۱۹:۰۰ به وقت ایران به  مصاف لسترسیتی صدرنشین می رود. سیتیزن ها در حالی به میدان نبرد با لستر پا میگذارند که هفته اول را استراحت کرده اند و یک بازی کمتر از لستر دارند.
آنها بازی اول خود را با یک برد دلچسب برابر ولورهمپتون به پایان رسانده اند.

صدر نشینی خوش یمن است!
روباه ها بازگشت به صدر را بعد از چهار سال دوباره تجربه کردند. لسترسیتی با برد پرگل هفته دوم خود برابر برنلی دومرتبه بعد از چهار سال به صدر جدول بازگشتند. آخرین باری که آنها در صدر لیگ جزیره بودند به پایان فصل 16-2015 بر می گردد که در نهایت شگفتی عنوان قهرمانی را به دست آوردند و آنها این اقبال را دارند تا بازهم که با صدرنشینی شروع کردند لیگ را با جام قهرمانی به پایان برسانند.

رقابت با سرخ ها شروع می شود!
شاگردان گواردیولا در حالی به مصاف روباه ها می روند که با یک برد خارج از خانه دلچسب شروع کرده اند و واضح است که برای قهرمانی می جنگند. آنها باید در این مسیر با مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول همیشه آماده کلوپ دست و پنجه نرم کنند. کوین دبروینه هافبک محبوب سیتیزن ها این قول را به هواداران داده است که در فصل جاری با تمام قوا سرخ ها را تعقیب می کنند تا بتوانند قهرمانی را پس گرفته و از آن خود کنند.

 تصمیم پپ محکم تر از همیشه!
 گواردیولا که خود را  از همیشه مشتاق تر برای قهرمانی نشان می دهد می خواهد هواداران سیتی را دوباره قهرمان کند. او به قهرمانی در لیگ هم قانع نیست بلکه می خواهد در جام اتحادیه انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا هم خودی نشان بدهد.

بازی های دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی همیشه جذابیت ها و حساسیت های خودش را داشته است. حال باید دید کدام تیم از این جنگ بزرگ و زود هنگام لیگ بیرون می‌آیند تا برای قهرمانی یک قدم به جلو بردارند.

کد خبر: 1073763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =