امیر سرتیپ نصیرزاده:مدافعان حرم ادامه همان نسل رزمندگان دفاع‌مقدس هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: جوانان انقلاب از زمان دفاع‌ مقدس تاکنون تغییری نکردند و مدافعان حرم ادامه نسل همان رزمندگان دفاع‌مقدس هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در برنامه "یه روز تازه" شبکه 5 سیما با تجلیل از یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: رشادت‌های انجام شده، چه در مرز ایران و چه برای دفاع از مظلومیت یک ملت انجام گرفته و در یک راستاست و در راه هدف متعالی انجام می‌شود.

وی افزود: در دوران انقلاب، در دوران دفاع‌مقدس و در زمان حال که مدافعان حرم راهی می‌شوند، در راستای هدف متعالی جمهوری اسلامی که دفاع از مستضعفان است انجام می‌شود. مکتب شیعه برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است. در رأس نیروی مسلح ما نایب امام زمان(عج) مقام معظم رهبری حضور دارند یعنی کارهای ما جهت‌دهی شده است.

امیر سرتیپ نصیرزاده خاطرنشان کرد: کارهای ما بی‌حساب و کتاب و برای پست و  مقام نیست. لذا می‌بینیم که نسل‌های انقلاب در تربیت فرزندانشان هم موفق بودند و جوان‌هایی که می‌آیند در دفاع از مظلوم پیشتازند، هر دوی این حرکت‌ها چه در دفاع‌مقدس و چه اکنون مقدس است و در راستای یک هدف است چون دفاع است و عمل مقدسی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: جوانان انقلاب از زمان دفاع‌ مقدس تاکنون تغییری نکردند و مدافعان حرم ادامه نسل همان رزمندگان دفاع‌مقدس هستند.

انتهای پیام

کد خبر: 1073797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =