منصوریان: شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی ۳ روز دیرتر به تمرینات ما می‌آیند

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد، سه بازیکن ملی‌پوش و باتجربه این تیم سه روز دیرتر از سایر بازیکنان در تمرین سرخپوشان تبریزی حاضر می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، علیرضا منصوریان با اشاره به آغاز تمرینات تیمش، اظهار داشت: تراکتور فصل پرفشاری را پشت سر گذاشته است و بازیکنان این تیم با کمترین استراحت در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: با توجه به لزوم لحاظ کردن زمان کافی برای ریکاوری بازیکنان، تصمیم گرفتیم تا به تعدادی از بازیکنان اصلی‌مان کمی بیشتر استراحت بدهیم. اینها بازیکنان حرفه‌ای هستند و در تعطیلات نیز تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند که به همین خاطر نگرانی از این موضوع نداریم. غیبت این بازیکنان در تمرین اول با هماهنگی من بوده است و تمرینات‌مان را با ترکیبی از بازیکنان اصلی و جوان آغاز کردیم تا در ادامه بازیکنان اصلی نیز به جمع‌مان ملحق شوند.

وی تصریح کرد: مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی با هماهنگی که با من انجام داده‌اند، سه روز دیرتر از دیگر بازیکنان به تمرینات ملحق می‌شوند و طبیعتاً دیگر بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه هستند، باید در تمرینات‌مان حاضر شوند تا آمادگی تیم یکدست باشد.

منصوریان به تمجید از امکانات باشگاه تراکتور پرداخت و یادآور شد: امروز بازدیدی از اماکن مختلف باشگاه تراکتور داشتم و از دیدن این همه امکانات در یک باشگاه خصوصی خوشحال شدم. باشگاه تراکتور تمامی سخت‌افزارهای یک باشگاه حرفه‌ای را دارد که باید بابت فراهم کردن این امکانات از آقای زنوزی تشکر کنیم.

منصوریان در مورد وضعیت تیم تراکتور در نقل‌وانتقالات، گفت: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و امسال هم هدف اول‌مان حفظ شاکله اصلی تیم است. هواداران نگرانی از این بابت نداشته باشند، چون ان‌شاءالله با صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم، قرار شده است در پست‌هایی که با کمبود بازیکن مواجه هستیم، بهترین‌ها را به خدمت بگیریم.

کد خبر: 1073869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =