دخالت آمریکا عامل کشتار یمنی‌هاست/سازمان ملل بی طرف نیست

عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد، دخالت آمریکا و انگلیس عامل کشتار و ویرانگری‌ها در یمن است و سازمان ملل هم در قبال بحران یمن بی طرف نیست.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه دانشجویی (ایسکانیوز)، عضو شورای عالی سیاسی یمن، آمریکا و غرب را عامل اصلی کشتار و ویرانی‌ها در یمن دانست.

بر اساس گزارش شبکه المسیره، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن امروز در اظهاراتی گفت: «دخالت آمریکا، عربستان، انگلیس، امارات و کشورهای همپیمان با یکدیگر برای تجاوز به یمن، عامل کشتار، خرابی‌ها و حملات به مردم این کشور است».

او افزود: «سازمان ملل متحد به  قصد جلب رضایت کشورهای متجاوز، تمام پیشنهادهایی که این کشورها به آنها ارائه می‌دهند، می‌پذیرند در حالی که هیچ پیشنهادی را که توسط دولت نجات ملی در صنعا ارائه می‌شود، قبول نمی‌کنند».

الحوثی گفت: عجیب است که سازمان ملل می‌گوید ما مانع اجرای اعلامیه مشترک هستیم در حالی که به واقع امر این طرف مقابل است که آن را رد می‌کند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر عزم ارتش و کمیته‌های مردمی برای آزادسازی مأرب با همکاری قبایل مأرب، گفت: قبایل مأرب شریف هستند و می‌دانند که موقعیت طبیعی آنها دفاع از یمن است و با این کار به آغوش وطن و اصول و ارزش‌هایی که به آن اعتقاد دارند، بازمی‌گردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =