جوانان در جنگ تحمیلی، ابرقدرت‌ها را به انزوا کشاندند

جمعی از کارکنان، آموزگاران، استادان، دانش آموزان و دانشجویان سما زنجان به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جمعی از دانش آموزان مدارس سما و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با سردارجهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار کردند.

علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در ابتدای این دیدار هفته دفاع مقدس را فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملّت ایران به نسل جوان دانست و تاکید کرد: جنگ را جوانان ۱۳ و ۱۴ ساله اداره کردند و ابرقدرت ها را به شکست و انزوا کشاندند.

فیروزفر ادامه داد: باید در برابر همه ایثارگرانی سر فرود آوریم که برای دفاع از کیان کشور و دین جانشان را فدا کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با یادآوری این که دانشگاه آزاد اسلامی یادگار ارزشمند امام راحل و انقلاب است، تصریح کرد: این دانشگاه وظیفه تعلیم و تربیت جوانان را عهده دار است و  تلاش‌های زیربنایی وسیعی برای تحول در آموزش و علوم انسانی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان طی دوسال گذشته صورت گرفته است.

در ادامه این دیدار، جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با تاکید بر لزوم مهارت افزایی جوانان و نوجوانان به بصیرت سیاسی خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش طرح بسیار مهم و مبارکی است که هنوز اجرایی و عملیاتی نشده است.

سردار کرمی ادامه داد: دشمن در تلاش برای مقابله با بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است اما مدارس ما به عنوان سنگر های شکست ناپذیر انقلاب و دانش آموزان، به عنوان سربازهای شکست ناپذیر انقلاب اجازه پیروزی دشمن را نخواهند داد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: شهدای ما با بصیرت، ایمان و اعتقاد حسین وار جنگیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی با هدف از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: دشمن نمی‌تواند با نفوذ به مدارس و جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی را شکست دهد.

جهانبخش کرمی با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، اشک چشم مادران شهدا و ولایت فقیه در اوج قدرت و عزت است گفت: سپاه پاسداران با عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در همه صحنه‌ها حضور دارد.

در پایان این نشست تندیس یادبود دفاع مقدس از طرف دانش آموزان سما به فرمانده محترم سپاه انصار المهدی (عج) زنجان اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073898

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =