اجازه تعرض به هیچ دشمنی نخواهیم داد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت‌های ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: ارتش پس از جنگ تا امروز نیز در حوادث مختلف از سیل و زلزله گرفته تا کرونا و غیره با تلاش شبانه‌روزی امنیت و آرامش این مرزها را حفظ کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را الگوی کاملی از اراده ملت با فرماندهی امام خمینی (ره) توصیف کرد و گفت: اگرچه پیروزی در جنگ نابرابر، فتح‌الفتوح و شبه‌ معجزه بود ولی منظور از معجزه قرن این پیروزی نیست بلکه معادلاتی است که طرحی نو در انداخت. منظور آن شجره طیبه‌ای است که شاخه‌هایشان به اقصی‌نقاط جهان پرکشید و سقوط خداناباوران حق‌ستیز را تسریع کرد.

وی تصریح کرد: کاش می‌شد در یک جلسه از دفاع مقدس گفت، از آن بسیجی تک تیرانداز تا سرلشگر فلاحی که بالاترین مقام شهید دفاع مقدس بود. از پاره‌کردن مغرورانه قطعنامه جلوی دوربین تا جمله ملتمسانه «واینک پذیرفتیم هر آنچه شما خواسته بودید» افسوس نمی‌شود در زمان کوتاه این تابلوی شگرف را توضیح داد، اما باور کنیم این کتاب قطور جز برگی ورق نخورده و گنج جنگ بکر و دست نخورده است.

ادامه دارد

انتهای پیام

کد خبر: 1073900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =