سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت، به نام شهید سلیمانی مزین شد

سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت در دیدار با جمعی از جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و مفقودالاثر کارمند دانشگاه آزاد اسلامی، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را به نام «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری کرد.

وی در جلسه تکریم جمعی از جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و مفقودالاثر کارمند دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: برگزاری جلسات تکریم از ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و مفقودالاثر برای ما یک تلنگر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه برای بنده افتخار است که در جمع خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان عزیز که شهیدان زنده‌ دوران ما هستند، حضور پیدا کنم، افزود: یادآوری رفتار، کردار و سیره جانبازان، ایثارگران و شهدا برای ما آموزنده و یادآور وظایف ماست. آیا روحیه جهادی، ایثار و ازخودگذشتی که در بین رزمندگان وجود داشت به سازمان ها و ادارات منتقل شده است؟ باید توجه داشت که الگوهای مناسب همانند، ایثار و ازخودگذشتگی به سازمان ها منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا از بالاترین دارایی خود گذشتند، تصریح کرد: داشتن روحیه جهادی و ایثارگری رمز موفقیت و رسیدن به پیشرفت است و دانشگاه آزاد اسلامی باید در این راه گام بردارد.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، خاطرنشان کرد: در جهت بزرگداشت یاد و نام شهدا، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =