سکانس تکراری/ شاگردان ژاوی مقابل سربازان سرخ پوش ایران

تیم پرسپولیس ایران روز یکشنبه ششم مهرماه از ساعت ۱۷:۱۰ به وقت ایران به مصاف تیم السد قطر می‌رود.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-محمدرضا خدابخش؛ تیم پرسپولیس ایران روز یکشنبه ششم مهرماه از ساعت ۱۷:۱۰ به وقت ایران به مصاف تیم السد قطر می رود. این در حالی است که قرمز ها با برد شیرین و پرگل برابر الشارجه با روحیه ای بالا به مصاف تیم قطری می روند تا بتوانند با برد برابر السد روند صعودی خود را بهبود ببخشند.

برتری عددی با ارتش سرخ!
آخرین باری که پرسپولیس به مصاف السد قطر رفته بود به ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 بر می گردد که در تهران و ورزشگاه آزادی بر گزار شد. در این دیدار پرسپولیس به دنبال انتقام شکست بازی رفت مرحله گروهی بود با این تفاوت که نتیجه این بازی هیچ تاثیری در جدول گروه قرمز ها نداشت و آنها قطعا از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شدند اما با این شرایط پرسپولیس دست از هدف خود بر نداشت و با دو گل حریف قطری را در هم کوبید. از سال ۱۳۹۶ تا به امروز نمایندگان فوتبال ایران و قطر شش بار با یکدیگر بازی کردند که سهم پرسپولیس ایران ۳ برد، سهم السد قطر ۲ برد و یک دیدار نیز مساوی شده است. در نتیجه برتری عددی با قرمزها است.

بونجاح؛ آشنا با دروازه سرخ پوشان!
در بازی های برگزار شده السد قطر و پرسپولیس ایران، درست است که تعداد برد های شاگردان ژاوی هرناندز کمتر از سرخپوشان بوده است ولی عملکرد قطری ها در مقابل قرمز ها در کل قابل قبول بوده است.
از بغداد بونجاح و اکرم عفیف می توان به عنوان ستاره های تیم قطری رو به روی تیم های ایرانی یاد کرد اما بغداد الجزایری همیشه در بازی های تیمش مقابل پرسپولیس درخشش چشمگیر و قابل توجه ای را داشته است. حال باید دید او می تواند در بازی یکشنبه هم خودی نشان بدهد.

نبود بیرو حس می شود؟
پرسپولیس ایران در بازی های که مقابل تیم السد انجام داده است عملکرد قابل قبولی را داشته‌ و توانسته خاطرات خوبی را برای هواداران به جای بگذارد از جمله واکنش تک دست علی بیرانوند سنگربان سابق قرمز ها روی ضربه سر ژاوی هرناندز که باعث صعود سرخ پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. باید دید حامد لک دروازبان جدید تیم پرسپولیس که تا این جای کار عملکرد عالی از خود نشان داده می تواند عملکرد خوب بیرانوند در این تیم را داشته باشد و توقع هواداران را برآورده کند.

اکنون باید دید پرسپولیس ایران می تواند در بازی یکشنبه از پس شاگردان ژاوی هرناندز بر بیاید و به مرحله بعدی صعود کند یا خیر.

کد خبر: 1073915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =