خانواده شهدا سند افتخار ملت ایران هستند

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با هفته دفاع مقدس  با خانواده «شهید محمد رضایی» دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک روزه خود به استان قزوین، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال بازدید کرد.

وی همچنین با خانواده شهید محمد رضایی که در هشت سال دفاع مقدس دو فرزند خود را تقدیم نظام کرده، دیدار و گفت وگو کرد.

صابری در این دیدار با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: اگر امروز در کمال امنیت و آرامش چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس را جشن می گیریم به برکت خون شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده های معظم شهداست.

وی افزود: بدون تردید امروز خانواده های معظم شهدا به خصوص والدین شهدا سندهای افتخار، عزت، صبر و مقاومت هستند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: امروز بهترین هدیه به خانواده های شهدا ارائه خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات جامعه است و ان شاالله همه تلاش کنیم تا مسئولیت هایی که برعهده داریم را به نحو احسن انجام دهیم و شرمنده شهدا نباشیم.

وی اظهار داشت: شهر شال، مهد پرورش علمای بزرگی همچون آیت اله سید حسن موسوی شالی است و جوانان برومند این شهر در هشت سال دفاع مقس حماسه های ماندگاری از خود برجای گذاشتند.

صابری ادامه داد: جوانان شهر شال با توجه به روحیه ولایت مداری که دارند در دفاع از حرم حضرت زینب (س) نیز حضور پررنگ داشتند و تقدیم شهدای مدافع حرم برگ زرینی دیگری از افتخارات مردم شهر شال است.

در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید محمد رضایی تجلیل به عمل آمد.

در این بازدید اسماعیل پور مدیر کل حراست دانشگاه آزاد استان قزوین، رضا شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین، سعید پوررضا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شال حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =