افتتاح دفتر مشاوره فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره)

نخستین دفتر مشاوره فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شهرام علم معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در مراسم افتتاح نخستین دفتر مشاوره فرهنگی در این واحد دانشگاهی، گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای فرهنگی واحد و تأکید معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بر ضرورت وجود دفاتر مشاوره فرهنگی در واحدها، این دفتر تأسیس و راه‌اندازی شد.

علم با بیان اینکه امروزه مشاوره مذهبی و فرهنگی یکی از ضرورت‌های اجتناب‌ناپذیر در واحدهای دانشگاهی است، اظهار داشت: این دفتر با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی به دانشجویان دانشگاه به صورت رایگان همه روزه مشاوره می دهد.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بر نقش مشاوره فرهنگی در فرآیند پرورش نیروی فکری دانشجویان، تأکید کرد و افزود: حجت الاسلام حسین مومنی کارشناس و مشاور فرهنگی واحد در 5 روز هفته در این دفتر خدمات مشاوره ارائه می‌کند.

 علی شهابی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری نیز در این مراسم گفت: دفتر مشاوره با تمرکز بر اهداف تربیتی، احیای فرهنگ صحیح دانشجویی و تعمیق آرمان‌های مدیریت فرهنگ راه‌اندازی شد.

شهابی افزود: راهبرد کنونی ما افزایش آرامش، تقویت هویت دانشجویی و اصلاح امور فرهنگی و اجتماعی است و با تمرکز بر دانشجویان ورودی جدید مشاوره های فرهنگی، دانشجویی و سلامت همه روزه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073965

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =