سیاست‌ها و برنامه‌های واحد نجف آباد در سال تحصیلی جدید تبیین شد

پنجمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با هدف تبیین سیاست ها و برنامه های سال تحصیلی جدید برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، پنجمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با حضور رئیس، هیئت رئیسه و مدیران اجرایی این واحد با هدف تبیین سیاست ها و برنامه های سال تحصیلی جدید و استفاده از خرد جمعی برگزار شد.

امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، شورای واحد را یکی از ارکان مهم هر واحد دانشگاهی دانست و گفت: تبیین سیاست ها و برنامه های سال تحصیلی جدید و استفاده از خرد جمعی در راستای ارتقای وضعیت دانشگاه و کیفیت بخشی بیشتر به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان از اهداف مهم تشکیل شورای دانشگاه است.

 نقش اظهار داشت: دقت در برنامه ریزی، هماهنگی در تصمیم گیری ها، استفاده از خرد جمعی و جلوگیری از بکارگیری تصمیمات شخصی از عوامل مؤثر در پیشرفت دانشگاه و بهبود ارائه خدمات به دانشجویان است و باعث کاهش التهاب و نگرانی ها در جامعه و خانواده دانشجویان خواهد شد.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاداسلامی استان اصفهان افزود: تحت هیچ شرایطی آموزش رها و تعطیل نخواهد شد و همانگونه که در این مدت بیش از ۴۰ هزار کلاس در ۸۵ روز به صورت مجازی برگزار شد. واحد نجف آباد در برگزاری حدود ۱۰۰ درصد سرفصل های کلاسی با کیفیت خوب به بهترین نحو ممکن عمل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با اشاره به اینکه سختی ها، فرصتی برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ است، اظهار داشت: بعد از هر سختی آسانی در پیش است و خداوند نیز با دیدن همدلی افراد در یک جامعه حتماً به آنها کمک خواهد کرد.

نقش خاطرنشان کرد: تبدیل نرم افزارهای یکپارچه سازی و آموزشی یکی از دغدغه‌های مورد نیاز و ضروری در دانشگاه است که واحد نجف‌آباد با دارا بودن بیش از ۱۰۰ هزار فارغ التحصیل و ۲۰ هزار دانشجوی فعال در ۳۴ ورودی از این امر مستثنی نیست.

 نقش در پایان عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه و نیاز به اطلاع رسانی و رفع برخی ابهامات و اشکالات دانشجویان را از دیگر دغدغه های مسئولان دانشگاه دانست و گفت: تنها راه ارتباط با دانشجویان و اطلاع رسانی به آنها در طول این مدت از طریق فضای مجازی بوده که تلاش شده در حد امکان درصد زیادی از ابهامات و سوالات دانشجویان پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =