چهارمین فراخوان تعیین تکلیف بورسیه‌های بلاتکلیف منتشر شد

متقاضیان بورسیه دارای حکم بورس و مدرک دکتری که در سه فراخوان اخیر بورسیه‌های بلاتکلیف شرکت نکرده‌اند، از 5 مهرماه 1399 می‌توانند در فراخوان جدید ثبت‌نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)؛ چهارمین فراخوان تعیین تکلیف بورسیه‌های بلاتکلیف منتشر و اعلام شد که از متقاضیان بورسیه که دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند و در سه فراخوان اخیر بورسیه‌های بلاتکلیف شرکت نکرده‌اند، از 5 مهر ماه 1399 به مدت یک ماه ثبت نام به عمل می‌آید.
 

داوطلبان می‌توانند ضمن مطالعه شرایط مندرج در این اطلاعیـه، نسـبت بـه ثبـت نـام در آدرس https://sccr.ir/forms/register  اقدام کنند.

در ضوابط شرکت در فراخوان تعیین تکلیف بورسیه‌های بلاتکلیف آمده است که راتبه‌هایی که در مقطع دکتری دانش آموخته شده‌اند و راتبه‌هایی که دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند، مجاز به ثبت نام در فراخوان هستند و دانشجوی درحال تحصیل نباید فرم را پرکند.

لازم به ذکر است اسامی راتبه‌ها به اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تأیید ارسال می‌شود و عدم تأیید اداره کل بورس عدم پیگیری را به دنبال خواهد داشت.

همچنین راتبه هایی که در فراخوان سال‌های 96، 97 و98 هیئت عالی جذب ثبت‌نام کرده‌اند، مجاز به شرکت در فراخوان نبوده و راتبه‌هایی که سن آنها در زمان فارغ‌التحصیلی دکتری پایین‌تر از 40 سال باشد و معدل کارشناسی بالاتر از 14 و کارشناسی ارشد بالاتر از 16 دارند، مجاز به شرکت در فراخوان هستند.

در صورتی که در دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل کرده‌اید، علاوه بر انتخاب دانشگاه‌های خارج از کشور از لیست دانشگاه‌ها، نام دانشگاه را در قسمت توضیحات وارد نمایید و در صورتی که در حوزه‌های علمیه تحصیل کرده‌اید، علاوه بر انتخاب حوزه علمیه از لیست دانشگاه‌ها، نام حوزه علمیه را در قسمت توضیحات وارد نمایید.

ارسال تصویرحکم بورس و مدرک دکتری جهت طی فرآیند جذب راتبه‌ها به آدرس پست الکترونیکی jazb@sccr.ir الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =