تولید شیرینی بدون قند در یک شرکت دانش‌بنیان

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه گز و انواع شیرینی لوز بدون قند برای اولین بار در کشور تولید می‌شود، گفت: میزان تولید این شرکت دانش‌بنیان سالانه ۳۰۰ تن است که علاوه برمصرف داخلی عمدتا به کشورهای خارجی از جمله عراق صادر می‌شود.

امید نگینی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، از تولید شیرینی‌جات بدون قند در کشور خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون این شرکت دانش‌بنیان  محصولاتی مانند انواع گز بدون شکر و انواع سوهان پولکی رژیمی و انواع شیرینی لوزبدون قند شیرین شده با قند خالص گیاه استویا و ایزومالت طبیعی تولید می‌کند.  

وی تصریح کرد: این محصولات برای بیماران دیابتی و سلیکاکی و افرادی که رژیم غذایی دارند، تولید می‌شود.

نگینی گفت: این شرکت دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور توانست با استفاده از میکرو جلبک اسپیرولینا، یک نوع شیرینی فراسودمند رژیمی را تولید و به بازار عرضه کند.

مدیرعامل این شرکت درباره مزایای شیرینی جدید افزود: جلبک اسپیرولینا دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است؛ ۷۸ درصد وزن خشک آن پروتئین بوده و حاوی مقادیر بالایی ویتامین B۱۲ و آهن است.

نگینی با بیان اینکه گز و انواع شیرینی لوز بدون قند برای اولین بار است که در کشور تولید می‌شود، گفت: میزان تولید این شرکت دانش‌بنیان در سال ۳۰۰ تن است که علاوه برمصرف داخلی عمدتا به کشورهای خارجی از جمله عراق صادر می‌شود.

مدیرعامل این شرکت افزود: شیرینی لوز بدون قند و غنی شده با گیاهان معطر و سوهان بدون قند خوراکی در کشور ثبت اختراع شده است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله موفقیت‌های این شرکت راه‌اندازی اولین فروشگاه اینترنتی و اخذ نماد اعتماد الکترونیک در زمینه تولید شیرینی‌جات است و تا پایان سال توسعه صادرات و افزایش تولید را در دستور کار این شرکت قرار دادیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =