تخفیف ۵۰ درصدی برای ۱۲ کتاب شاخص دفاع مقدس

۱۲ کتاب مرتبط با دفاع مقدس که از آثار شاخص این عرصه محسوب می‌شوند، در فراکتاب با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،  به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۲ کتاب شاخص دفاع مقدس از ۵ ناشر معتبر در فراکتاب با  ۵۰ درصد تخفیف عرضه شده است، همچنین نسخه صوتی ۵ کتاب نیز همزمان موجود و در دسترس است.

کتاب فرماندهان ورود ممنوع؛ ۱۰۰ روایت ناب از ۳۰ سردار تخریبچی با مقدمه ای از سردار شهید قاسم سلیمانی و همراه با چند روایت از ایشان است.

کتاب من زنده ام: شرح زندگی معصومه آباد، آزاده دفاع مقدس است که یک بار توسط مقام معظم رهبری و دو بار توسط شهید سلیمانی مورد تقریظ واقع شده است.  این کتاب به صورت صوتی و با صدای خانم صبا راد عرضه شده است.

کتاب آب هرگز نمی میرد: خاطرات سردار جانباز میرزامحمد سلگی؛ فرمانده گردان ۱۵۲ حضرت ابالفضل (ع) لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع) را روایت می کند.

کتاب دختر شینا: خاطرات قدم خیر محمدی کنعان همسر شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر است که چندی است جزو پر فروش ترین کتاب های سال است.

کتاب در کمین گل سرخ: روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی است که در سال ۱۳۷۸ به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

کتاب تفحص حاصل سفرهای حمید داودآبادی به فکه و گزارش های وی از عملیات تفحص، کشف و تشییع شهدا ار فکه تا تهران است

کتاب سنگرساز بی سنگر روایتی مستند از زندگی شهید سیدمحمدتقی رضوی فرمانده مهندسی جنگ جهادسازندگی است. این کتاب را نصرت الله محمودزاد با زبانی جذاب و شیرین نوشته است. خواندن کتاب اطلاعات تازه ای در اختیار مخاطب قرار می دهد.

کتاب آن بیست و سه نفر حاوی خاطرات بیست و سه نوجوانان است که توسط ارتش بعث، در عملیات بیت المقدس به اسارت درآمدند و دیکتاتور عراق سعی داشت از این نوجوانان برای ایجاد جنگ روانی علیه ایران استفاده کند.

کتاب گلستان یازدهم یک عاشقانه آرام در دل جنگ است. خاطرات زهرا پناهی روا، همسر علی چیت سازیان از سرداران شهید استان همدان است.

اخراجی ها... این عنوان هر شنونده ای را یاد سه گانه سینمایی «اخراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی می اندازد. اما این عنوان این بار روی جلد یک کتاب نسبتا قطور نقش بسته که به چاپ دوم رسیده است. همین عنوان می تواند دلیل باشد تا خواننده آن را دست بگیرد و خاطرات سردار شهید حاج احد محرمی علافی (دائی) را ورق بزند.

در کتاب یادداشت های یک غواص از مجموعه اوج بندگی که به همت مصیب معصومیان منتشر شده، یادداشت های هنرمند شهید، محمدعلی معصومیان در جنگ ایران و عراق است که پس از شهادت از کوله پشتی او به دست امده است.

این کتاب ها توسط پنج ناشر سوره مهر، شهیدکاظمی، رسول آفتاب، صریر و شادن پژواک در فراکتاب عرضه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =