تشکیل تیم‌های پایه تخصصی در انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: سیاست افزایش تیم‌های پایه را در دستور کار قرار داده‌ایم و فراخوانی را برای جذب دانشجویان زبده و با مهارت برای تشکیل این تیم‌ها ابلاغ کرده‌ایم. انتظار می‌رود تا پایان سال تعداد تیم‌های پایه در رشته‌های تخصصی رو به رشد باشد.

ابراهیم مهری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) درباره تشکیل تیم‌های پایه و حرفه‌ای در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه علم و فناوری و فراهم آوردن امکانات سخت ‌افزای و نرم افزاری از یک سو و توجه ویژه به محیط پرورش استعدادهای برتر از سویی دیگر جزء مهم‌ترین رسالت‌های باشگاه پژوهشگران تلقی می‌شود.

وی افزود: یکی از راه‌های ایجاد شور و نشاط و شکوفایی استعدادهای دانشجویان ایجاد تیم‌های پایه و اعزام آنها به مسابقات ملی و بین‌المللی(دانشگاهی) است. باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد واحد تهران غرب باتوجه به سابقه درخشان خود در کسب مقام‌های علمی و هم برگزاری موفقیت آمیز مسابقات علمی در دوران کرونا(مسابقه ملی صنعت و سلامت) اهتمام ویژه‌ای در تشکیل تیم‌های پایه دانشجویی دارد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه تیم‌های علمی دانشجویی دارای مجوز از باشگاه پژوهشگران در دو سطح پایه و حرفه‌ای می‌توانند فعالیت کنند و تحت نظر واحد دانشگاهی به مسابقات اعزام شوند.

مهری با اشاره به ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین گروه‌های آموزشی دانشگاه برای ایجاد تیم‌های پایه عنوان کرد: جلساتی با استادان راهنمای انجمن‌های علمی منعقد شده تا مسابقات مسئله‌محور و تمامی رویدادهای علمی که در صدد حل مشکلات کشور هستند شناسایی و تیم‌های پایه در آنها حضور پیدا کنند. حضور تیم‌های پایه در مسابقات مسئله‌محور هم افتخاری برای دانشگاه است و هم بستری برای تجربه اندوزی دانشجویان فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های پایه و کسب موفقیت‌ در رویدادها و مسابقات ملی منجربه ارتقای آنها به سطح حرفه‌ای شده که این موضوع نیز موجب کسب تسهیلات بیشتر برای افتخارآفرینان و نخبگان علمی(برگزیدگان مسابقات) از سازمان مرکزی دانشگاه می‌شود. اکنون سیاست افزایش تیم‌های پایه را در دستور کار قرار داده‌ایم و فراخوانی را برای جذب دانشجویان زبده و با مهارت برای تشکیل این تیم‌ها ابلاغ کرده‌ایم. انتظار می‌رود تا پایان سال تعداد تیم‌های پایه در رشته‌های تخصصی رو به رشد باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074028

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =