نمایشگاه کتاب اندونزی مجازی برگزار می‌شود

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی، صبح امروز (۷ مهر ماه) به صورت مجازی با حضور موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی برای اولین بار به صورت مجازی و با ارائه امکاناتی نظیر فروش کتاب، خرید و فروش حق نشر، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی افتتاح شد.

مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور ایران در این نمایشگاه که یک نمایشگاه ترکیبی است و علاوه بر نمایش کتاب، جنبه فروشگاهی نیز دارد حضور دارد و به معرفی کتاب‌های برگزیده جوایز ادبی از قبیل جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جایزه جلال آل احمد می‌پردازد.

معرفی صنعت نشر ایران، کتابچه معرفی نویسندگان برتر حوزه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی، معرفی آثار حوزه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و... از دیگر فعالیت‌های مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب اندونزی است. 

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی به صورت مجازی با حضور ۱۶۰۰ ناشر اندونزیایی و کشورهایی مانند ایران، چین، مالزی، تایلند، هند، آلمان، ترکیه، انگلستان، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه ناشران «آ سه آن» و با معرفی حدود ۴۰ هزار عنوان کتاب جدید و با برگزاری وبینارهای تخصصی و آموزشی از ۷ تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹( Sep ۲۸ – ۷ Oct  ۲۰۲۰) برگزار خواهد شد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه (۷ مهرماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ به وقت جاکارتا و به-صورت مجازی برگزار شد.نمایشگاه کتاب اندونزی هرساله از سوی وزارت فرهنگ و با همکاری اتحادیه ناشران این کشور برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =