تشکیل کمیسیون برای بررسی طرح تامین مسکن

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مقرر شد، طرح تامین مسکن به دلیل اهمیت و ضرورت در یک کمیسیون مشترکی از اعضای سایر کمیسیون‌های تخصصی مانند بودجه، اقتصادی، عمران و ... مورد بحث و بررسی جامع‌تر قرار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست این کمیسیون گفت: طرح تامین مسکن که از سوی هیئت رئیسه مجلس به این کمیسیون ارجاع شده بود، امروز با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تمامی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس و دستگاه‌های دولتی نسبت به اهمیت و ضرورت اجرای این طرح توافق نظر داشتند و بنابراین در این جلسه بیشتر روی آثار اجرایی این طرح بر حوزه های مختلف در کشور بحث و بررسی انجام شد، به طور مثال اجرای طرح تامین مسکن چه تاثیری در شاخص های اقتصادی مانند تورم خواهد گذاشت.

مفتح تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد، این طرح به دلیل اهمیت و ضرورت باید در یک کمیسیون مشترکی از اعضای سایر کمیسیون‌های تخصصی مانند بودجه، اقتصادی، عمران و ... مورد بحث و بررسی جامع‌تر قرار بگیرد تا بعد از تصویب و اجرا مشکلی را برای جامعه به وجود نیاورد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس اظهار کرد: براین اساس قرار شد، حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با روسای دیگر کمیسیون‌ها و دکتر قالیباف رئیس مجلس درباره تشکیل کمیسیون مشترک صحبت کند.

کد خبر: 1074109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =