همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با ارتش توسعه می‌یابد

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و ارتش در دیداری صمیمانه بر گسترش و تداوم روابط همکاری‌های آموزشی و پژوهشی طرفین تاکید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روز گذشته و همزمان با هفته دفاع مقدس نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با دانشگاه علوم پزشکی ارتش با حضور امیرحمیدی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش، علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه برگزار شد. 

در این نشست، علیرضا خوشدل ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و حماسه آفرینی نیروهای مسلح و رزمندگان فداکار اسلام در دوران جنگ تحمیلی، خود را سرباز همیشگی میهن اسلامی خواند و با توجه به تجربه چند دهه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و ارتش بر توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و خدمات درمانی دو دانشگاه تاکید کرد.

در ادامه، امیرحمیدی هم بر گسترش همکاری دو جانبه، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری مشترک دوره های مجازی و تشریک مساعی برای آزمون‌های مشترک تاکید کرد. 

در این جلسه که با حضور معاونان و مشاوران دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، حوزه های همکاری مورد  تبادل نظر قرار گرفت و مراحل نهایی عقد قرارداد جدید جهت آموزش‌های بالینی در بیمارستان‌های ارتش به بحث گذاشته شد تا بزودی به امضای طرفین برسد.

در پایان این مراسم طرفین ضمن ابراز رضایت از همکاری‌های گذشته و توسعه روابط آینده با اهدای هدایایی به رسم یادبود  از حمایت و همکاری یکدیگر تقدیر و بر تداوم این همکاریها تاکید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074131

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =