انتشار ویژه نامه الکترونیک همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» به سه زبان

ویژه نامه الکترونیک همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» با مصاحبه ویژه ای از رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و به سه زبان منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ویژه نامه الکترونیک همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی و سردبیری محمدرضا قربان زاده به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی بر روی پرتال این دفتر به نشانی  www.Dte.ir منتشر شد.

از جمله مطالبی که در ویژه نامه الکترونیک همایش ملی مقاومت اسلامی به چشم می خورد، مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» است که در آن علل و راهکارهای گفتمان سازی مقاومت، دلایل تاکید بیشتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر مسئله مقاومت نسبت به گذشته و وظبفه دفتر تبلیغات اسلامی در برابر موضوع مقاومت بررسی شده است.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی «رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در موضوع "قرآن و مبانی سیاسی مقاومت اسلامی" و گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم «رییس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم» در خصوص اهداف و محورها، نهادهای مشارکت کننده و تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم از دیگر مطالب این ویژه نامه است.

همچنین در این ویژه نامه گزیده ای از چکیده مقالات رسیده به همایش نیز به چشم می خورد که از جمله صاحبان چکیده مقالات می توان به حجج اسلام و آقایان سعید بهمنی «رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» ، فرج الله میرعرب «عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی»، غلامحسین اعرابی «مدیر مسئول دوفصلنامه پژوهش های تفسیر تطبیقی» ، حسین الهی نژاد «رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی»، علی اسدی و علی اصغر قربانی از «پژوهشگران و اساتید حوزه علمیه قم» اشاره کرد.

کد خبر: 1074155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =