آصفری: صلاح نیست بیش از این وزارت صمت بدون وزیر اداره شود

نایب رییس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد که باتوجه به شرایط کنونی از نظر بنده سوابق آقای رزم حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت قابل قبول است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد حسن آصفری با اشاره به بررسی سوابق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: بنده باتوجه به شرایط امروز کشور سلاح نمی دانم که وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از این بدون وزیر اداره شود. از آنجا که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شده است باید برنامه ریزی لازم جش تولید و رونق تولید صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت صمت نیز باید به وظیفه ذاتی خود یعنی حمایت از تولید کننده و صنعت گر عمل کند و فلذا ضروری است که هرچه زودتر وزیر صمت تعیین تکلیف شود. امروز شهرک های صنعتی ما به شهرک های ارواح تبدیل شده است و ما نیاز به وزیری داریم که بتواند برنامه ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: بنده شناخت زیادی از آقای رزم حسینی ندارم و اما سوابق ایشان را بررسی کرده ام. بنده اعتقاد دارم که باید زودتر تکلیف این وزارت خانه روشن شود. سوابق آقای رزم حسینی نیز برای تصدی این وزارتخانه در عمر باقی مانده از دولت قابل قبول است.
منبع: ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =