امیر نصیرزاده:اساتید و فرماندهان نقش مهم در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اساتید و فرماندهان دانشگاه شهید ستاری نقش بسیار مهم و پررنگ در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه شهید ستاری، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه گفت: هیچ جامعه ای بدون تکاپو و رشد علمی، قادر به حفظ غرور و استقلال خویش نخواهد بود؛ بنابراین در شرایط کنونی اصلی ترین وظیفة دانشگاه، جهاد علمی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) «جنبش نرم افزاری» است که مدیریت کلان و راهبردی این تحول و پایه ریزی مهندسی اجتماعی آن متوجه نخبگان و نیروهای فعال و مبتکر دانشگاهی است.
وی افزود: تاریخ پر افتخار نیروی هوایی، تاریخ اصلاح‌گری است؛ تدوام پروژه انقلاب اسلامی، در راستای اصلاحات دینی است که با بیعت کارکنان خوشنام این نیرو با با امام شهیدان رقم خورد. دراین راه، دانشجویی که در مسیر قابلیت های مثبت و فزاینده داشته باشد در راهبردی کردن اصلاحات مبتنی بر ارتش انقلابی نقشی تعیین کننده ایفا خواهد کرد.
فرمانده نیروی هوایی خاطرنشان کرد: حفظ نشاط فرهنگی، علمی و روحیه سلحشوری و انقلابی، یکی دیگر از اهداف نیروی هوایی ارتش  است؛ زیرا یأس از آینده، ریشة اصلی انحطاط مجموعه است. با توجه به استراتژی فعلی کشور شایسته است تعمیق عقلانیت در حرکت‌های دانشگاه و دوری از احساس زدگی به عنوان خصیصه اصلی دانشگاه در سر لوحه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و نظامی قرار گیرد.
امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده خطاب به اساتید و دانشجویان اظهار کرد: شما اساتید و فرماندهان نقش بسیار مهم و پررنگی در خنثی سازی عملیات روانی دشمن دارید؛ انتظار می‌رود  همه توان و تلاش، فکر و تخصص خودتان را در راه خنثی سازی عملیات جنگ روانی دشمن، به کار گیرید. شما باید با تعریف برنامه های فرهنگی، علمی، نظامی و تشکیل تیم های ورزشی روحیه و شادابی دانشجویان را بالا نگه دارید.
وی گفت: مراسم‌ بسیار خوبی سال گذشته در این دانشگاه اجرا شده است. یکی از نقاط بسیار پررنگ و روشن فعالیت های دانشگاه شهید ستاری، بحث اردوهای دانشجویی است که اهمیت ویژه ای دارد.

انتهای پیام 

کد خبر: 1074199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =