پلنگ مازندران، گرمِ حضور در لیگ

رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال تهران این روزها تمرینات خود را از سر گرفته تا در کنار شاگردان خود برای تیمش روی تشک برود.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی؛ دارنده‌ی دو نشان طلای جهان که چندی پیش به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال تهران معرفی شد، حالا سودای سرشاخ با رقبا روی تشک را در سر دارد و می‌خواهد همراه با شاگردان خود به مصاف حریفانِ گوش‌شکسته برود.

لیگ برتر کشتی آزاد از چند روز دیگر آغاز می‌شود و تیم استقلال تهران با ترکیبی از کشتی‌گیران خوب و همچنین برخورداری از کادرفنی مجرب و متخصص گرم حضور در این مسابقات می‌شود. با این حال نکته‌ی جالب درباره‌ی استقلال این است که سرمربی این تیم قصد دارد خود نیز روی تشک برود تا مثل فوتبال شاهد حضور مربی-بازیکن در یک تیم باشیم.

پلنگ جویبار روز گذشته قرارداد جدید خود را با تیم استقلال به امضا رساند و امروز تمرینات خود را در سالن جهانبخت توفیق از سر گرفت تا مهیای حضور در لیگ برتر کشتی شود.
علاوه‌بر نفرات قبلی و حضور رضا یزدانی در ترکیب تیم استقلال، آبی‌های پایتخت دیروز با علی اسماعیل‌پور در وزن ۷۰ کیلوگرم، امیر محمدی در وزن ۹۲ کیلوگرم و جابر صادق‌زاده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هم قرارداد امضا کردند تا این تیم خط و نشانی جدی برای رقبا کشیده باشد.

کد خبر: 1074212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =