رژیم صهیونیستی درهای مسجد ابراهیمی را به بهانه عید یهودی بست

رژیم صهیونیستی ضمن بستن درهای مسجد ابراهیمی به روی نمازگزاران فلسطینی، اقدامات امنیتی خود در الخلیل را تشدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) درهای مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل کرانه باختری را به بهانه عید یهودی «غفران» بست.

بر اساس گزارش «قدس پرس»، رژیم صهیونیستی همچنین تدابیر امنیتی خود در اطراف مسجد ابراهیمی و بخش قدیمی الخلیل را به بهانه تأمین امنیت شهرک‌نشینان صهیونیستی تشدید کرد.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند، تعداد زیادی از نیروهای نظامی صهیونیست در بخش قدیمی شهر الخلیل مستقر شده‌اند و عرصه را بر ساکنان فلسطینی این منطقه تنگ کرده‌اند.

«حفظی ابوسنینه» مدیر مسجد ابراهیمی در همین زمینه گفت، رژیم صهیونیستی در بیستم ماه جاری (سپتامبر) نیز به بهانه‌ای مشابه دو روز مسجد ابراهیمی را بست و قصد دارد در بیست و هفتم ماه آینده نیز به بهانه عیدی دیگر همین کار را انجام دهد.

در اردیبهشت ماه امسال، کمیته موسوم به هماهنگ‌کننده امور رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از تصویب طرح مصادره زمین‌های اطراف مسجد ابراهیمی در الخلیل در راستای اجرای پروژه‌ای صهیونیستی خبر داد.

این اقدام رژیم صهیونیستی که با خبرها درباره قصد رژیم صهیونیستی برای الحاق ۳۰ درصد از کرانه باختری به فلسطین اشغالی همراه شده بود، واکنش‌های گسترده فلسطینی‌ها را در پی داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =