دیدار مسئولان دانشگاه آزاد تهران شرق با مادر شهید «قدیر سرلک»

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با حضور در منزل شهید مدافع حرم قدیر سرلک با مادر این شهید والا مقام دیدار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به مناسبت هفته ی دفاع مقدس، مراسم تجلیل و یاد بود از خانواده های معظم شهدا با حضور  حجت الاسلام حمید جعفری، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق،  سید علی موسوی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و محمد رضا جدیدیان مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه  و جمعی از همراهان، در منزل شهیدان " قدیر سرلک" از شهدای مدافع حرم و شهید" سید حسن باقری" از شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

شهید  قدیر سرلک متولد ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۶۳  بود، در سن ۳۱ سالگی در حلب سوریه در قامت مدافع حرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بسوی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عروج کرد.

وقتی از مادر این شهید بزرگوار درباره قدیر پرسیدیم، پاسخ داد: رفتار و اخلاق قدیر جور خاصی بود. وقتی که به سوریه رفت، خیلی نگرانش بودم چند ماهی بود که از فرماندهان سپاه شده بود. ماموریت های زیادی هم می رفت ولی این ماموریت فرق داشت.

تنها خواسته مادر شهید قدیر سرلک این بود که مسئولان برای مزار شهدا سایبان نصب کنند. در این مراسم سید علی موسوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه  از نام گذاری یکی از اماکن دانشگاه به نام "شهید قدیر سرلک" که از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شرق بود، به رسم یاد بود و تجلیل از او خبر داد.

در ادامه با حضور در منزل این شهید والا مقام" سید حسن باقری "، از همسر او تقدیر و تجلیل به عمل آمد. از این شهید بزرگوار ۸ فرزند به یادگار مانده است که حاصل ۱۸ سال زندگی مشترک وی با همسر فداکارش است. شهید باقری، سال ۱۳۶۴ودر سن ۴۱ سالگی و در منطقه عملیاتی هویزه به شهادت رسید.

در پایان، هدیه ای به رسم یاد بود از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به خانواده های این دو شهید بزرگوار اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074269

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =