فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استاد فرشچیان/ شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان اعلام شد

معاون آموزشی دانشگاه استاد فرشجیان از جذب هیئت علمی تخصصی در 4 رشته دانشگاه فرشچیان خبر داد.

میثم یزدی معاون آموزشی دانشگاه استاد فرشچیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص فرآیند جذب هیئت علمی در دانشگاه استاد فرشچیان گفت: برنامه داریم 4 عضو هیئت علمی در رشته‌ها هنرهای سنتی و معماری جذب کنیم که یکی از این اعضای هیئت علمی در گرایش فرش جذب خواهد شد یعنی باید تحصیلات تخصصی در زمینه فرش داشته باشد هم چنین در حوزه هنرهای سنتی یک نفر عضو هیئت علمی با تخصص صنایع دستی جذب خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: از میان 4 نفر ظرفیت پذیرش هیئت علمی یک نفر هم با رشته هنر اسلامی جذب می کنیم که در حوزه کتابت و نگارگری کار کرده باشد هم چنین در حوزه معماری یک متخصص معماری داخلی به عنوان هیئت علمی در این دانشگاه جذب خواهد شد که این فرد باید مدرک دکتری خود را در زمینه معماری داخلی ایرانی اخذ کرده باشد.

معاون آموزشی دانشگاه استاد فرشچیان با بیان اینکه تمامی متقاضیان جذب هیئت علمی باید مدرک دکتری خود را اخذ کرده باشند، ادامه داد: متقاضیان پذیرش نباید در موسسه یا دانشگاهی تعهد خدمتی داشته باشند و حداکثر سن افراد برای جذب هیئت علمی مانند دیگر دانشگاه ها 40 سال است هم چنین معدل متقاضیان در همه مقاطع تحصیلی باید بالای 18 باشد.

یزدی در خصوص شرایط اختصاصی جذب هیئت علمی در دانشگاه استاد فرشچیان گفت: یکی از مواردی که بسیار مهم است همخوانی مدرک و رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی و ارشد است یعنی برای پذیرش هیئت علمی در گروه فرش، متقاضی باید مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد فرش داشته باشد در حوزه گزینش پژوهشی هم اولویت با افرادی است که تعداد مقالات علمی و پژوهشی بیشتری داشته باشند هم چنین چاپ کتاب برای متقاضیان امتیاز ویژه محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی های اساتید دانشگاه استاد فرشچیان فعالیت های عملی است که متقاضیانی که در جشنواره های داخلی و بین المللی مقام کسب کرده باشند و اساتید مطرح هنری آن ها را مورد تدیید قرار دهند؛ در اولویت استخدام خواهند بود.

یزدی تصریح کرد: اساتیدی که در رشته های فوق جذب شوند در دوره های علمی و تصویری آموزش می‌بینند هم چنین کارگاه ها و کلاس‌های عملی مختلفی برای آموزش این افراد در نظر گرفته شده استکه این دوره ها به صورت ترکیبی از آموزش های حضوری و مجازی خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه استاد فرشچیان  در پایان با بیان اینکه واحدهای فرشتگان و استاد فرشچیان در این فراخوان هیئت علمی جذب می‌کنند؛ گفت: فراخوان جذب اعضای هیئت علمی از دوم مهر آغاز شده است و تا 10 روز ادامه دارد که ممکن است این مدت تمدید شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1074270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =