کالا کارت 20 میلیون تومانی به تمامی دانشجویان پیام‌نور داده می‌شود

مراحل اجرایی تفاهم‌نامه دانشگاه پیام‌نور برای ارائه کالا کارت 20 میلیون تومانی به تمامی دانشجویان و 30 میلیون تومانی به کارکنان به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسن علیزاده معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور با بیان این که مراحل اجرایی تفاهم‌نامه دانشگاه پیام‌نور برای ارائه تسهیلات خرید تبلت و گوشی هوشمند به زودی ابلاغ می‌شود، گفت: زمان و نحوه مراجعه به بانک برای درخواست کالا کارت ویژه دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور متعاقبا از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به این که دانشجویان برای دریافت تسهیلات کالا کارت پس از اعلام آمادگی دانشگاه پیام‌نور از طریق پرتال این دانشگاه اقدام کرده، گفت: دانشجویان باید برای دریافت معرفی‌نامه از مرکز و واحد دانشگاهی خود اقدام کرده و پس از مراجعه به بانک مربوطه، افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و تشکیل پرونده تسهیلاتی، کالا کارت خود را دریافت کنند.

علیزاده یادآور شد: امضای این تفاهم نامه برای ارائه کالا کارت 20 میلیون تومانی به تمامی دانشجویان و 30 میلیون تومانی به کارکنان دانشگاه پیام‌نور با هدف رفع دغدغه خانواده‌ها برای تامین ابزارهای الکترونیکی آموزشی نظیر تبلت و گوشی هوشمند و همچنین حمایت از فروشندگان داخل صورت گرفته است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور تاکید کرد: کالا کارت صرفا تسهیلاتی است که قابلیت خرید کالا را داشته و امکان تبدیل آن به وجه نقد به هیچ عنوان وجود ندارد.

علیزاده افزود: مراکز خرید کالا طرف قرارداد با بانک که مورد تایید دانشگاه پیام نور نیز هستند، در صفحه اصلی سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir معرفی شده که البته حذف یا اضافه مراکز خرید معرفی شده بسته به میزان ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی مشتریان صورت می‌گیرد و دانشجویان و کارکنان دانشگاه با مراجعه به سایت این بانک می‌توانند از کلیه کالاهای موجود، علاوه بر گوشی هوشمند و تبلت مطلع شوند.

وی با عنوان اینکه ملاک قیمت کالا تاریخ خرید است که متناسب با قیمت روز بازار محاسبه می‌شود، افزود: دانشجویان و کارکنان بلافاصله پس از دریافت کالا کارت می‌توانند نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام نموده و اقساط آن را یکماه پس از خرید و طی دوره‌های 6، 9 و 12 ماهه با کارمزد به ترتیب دو، سه وچهار درصد پرداخت کنند.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه تسهیلات شهریه دانشگاه پیام نور گفت: این تفاهم‌نامه از سال گذشته آغاز شده و همچنان به قوت خود باقی است که طبق آن، شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور تا سقف 20 میلیون تومان نیز در قالب وام با کارمزد 1 و 4 دهم درصد 6 ماهه و 2و 8 دهم درصد یکساله با دوره بازپرداخت 48 ماهه توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.

علیزاده میزان تسهیلات شهریه سالانه مورد نیاز دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی؛ 3میلیون تومان، کارشناسی ارشد؛ 7 میلیون تومان و دکتری را 20 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =