ایزدخواه: رزم حسینی چیزی برای ارائه در وزارت صمت ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه رزم حسینی چیزی برای ارائه در وزارت صمت ندارد، گفت: وزیر پیشنهادی صمت سابقه سیاست گذاری و مدیریت کلان در حوزه صنعت و تجارت نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دومین نشست مطالبه گری تخصصی «راهبرد» که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد، درباره سوالی پیرامون کارنامه علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت گفت: چیزی که برای من عیان است این است که آقای رزم حسینی سابقه سیاست گذاری و مدیریت کلان در حوزه صنعت و تجارت نداشته و صرفاً ۴ شرکت داشته که وارد کننده محصولات چینی است.

وی افزود: آقای رزم حسینی به عنوان استاندار فعالیت کرده است که البته قضیه استانداری بحث دیگری است و نمی توان گفت چون استاندار بوده و حال فرض کنیم استاندار موفقی هم بوده؛ وزیر موفقی هم باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه صنعت ما نیاز به جراحی فوری دارد، تصریح کرد: الان اگر کسی اشراف کامل در بحث جزئیات صنعت و بازار نداشته باشد نمی تواند جراحی را انجام دهد. 

وی افزود: الان مسئله فولاد در کمیسیون صنایع و معادن مجلس است، همه را هم گفتیم آمدند و از کلی نیروی متخصص هم کمک گرفتیم با این حال تازه داریم به نتیجه می رسیم، لذی وضعیت صنعت اینگونه نیست که یک وزیر الان بیاید و تازه برود تحقیق کند و.....

ایزدخواه تصریح کرد: آقای رزم حسینی چیزی برای ارائه در وزارت صمت ندارد، باز آقای مدرس چند ماه سرپرست وزارت صمت بود و حدود یک سال و خورده ای هم قبل از آن در وزارت خانه فعالیت داشت و عملکردش جلوی چشم ما بود.
منبع: فارس
انتهای پیام 

کد خبر: 1074308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =