ویس‌کرمی: رزم‌حسینی توان مدیریتی برای حمل بار وزارت صمت را ندارد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رزم حسینی علیرغم تجربه کاری تحصیلات لیسانس داشته و از سوی دیگر توان مدیریتی سنگین وزارت صمت را ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) مهرداد ویس کرمی در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با وی بیان کرد: وزیر کسی است که باید بار یک وزارتخانه را بر دوش بکشد و باری که امروز باید وزیر صمت به دوش بکشد سنگین است  و علاوه بر آن ناکارآمدی و سیاسی کاری دولت و دل بستن به وعده‌های پوچ آمریکا به سختی کار این وزارتخانه افزوده است. بنده احساس می‌کنم که این بار بسیار سنگین است و آقای رزم حسینی  توان حمل آن را ندارد.  امروز صنایع استان لرستان تعطیل و نیمه تعطیل است و مردم به ما می‌گویند که ما را از لحاظ صنعتی به دهه 50 برگردانید و این برای وزارت صمت خجالت آور است. این وضعیت در دولت‌های سازندگی و اصلاحات به وجود آمده است و گویا قرار است شما نیز با مدیریت سازندگی و اصلاحات پیش روید و با این رویه نمی‌توانید درمانی برای صنعت نیمه جان و نیازمند احیای استان لرستان پیدا کنید.

وی در ادامه اظهار کرد: چرا باید استانی که 4 درصد از سنگ‌های تزئینی دنیا را دارا می‌باشد به خام فروشی روی بیاورد؟ شما برنامه‌ای برای احیای بخش معادن ندارید. بحث تجارت و صنعت و معدن یک علم پیچیده و پیشرفته است و شما در این حوزه تجربه دارید. ولی مدرک تحصیلی شما لیسانس هست. از نظر بنده برای کشوری که این همه تحصیل کرده دارد برازنده نیست که تصدی این وزارت خانه به فردی با مدرک لیسانس سپرده شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما دارای شرکت واردات ماشین‌های سنگین هستید. آیا می‌توانید در بین منافع ملت ایران  و سیاست‌های وارد کننده‌ها به درستی انتخاب کنید؟ از نظر بنده برنامه پیشنهادی شما در حد یک پرپوزال است. از نظر بنده شما به عنوان یک فرد استخوان خرد کرده در این حوزه نیستید. شما چه برنامه‌ای برای برخورد با مافیای وارد کنندگان قاچاق در حوزه صنعت و معدن دارید؟

وی در ادامه تاکید کرد: به گمانم مجلس به شما رای می‌دهد اما توجه داشته باشید که تمام ایران تنها چند استان نیست. باید امکانات و ظرفیت‌های کشور در تمام استان‌ها به طور متوازن تخصیص شود. گفته می‌شود شما در دور زدن تحریم‌ها نقش داشته‌اید اما ماهیت دور زدن تحریم‌ها به گونه‌ای است که این ادعا قابل اثبات نمی‌باشد. می‌گویند دختر شما به عنوان هیات مدیره در برخی از شرکت‌های اقماری سمت دارد و اقامت کانادا را دارد. آیا این صحبت درست است؟ اگر مجلس به شما نیز رای اعتماد دهد از باب مصلحت کشور است؛ چرا که مجلس یازدهم دغدغه حل مشکلات را دارد.

وی عدم حضور رئیس جمهور را اصل بر شرمندگی از مردم و نمایندگان مردم خواند و گفت: خرده‌ای به ایشان نمی‌گیریم و در مورد شما نیز به درستی قضاوت می‌کنیم. مجلس یازدهم بر سر یک خودروی معمولی ایرانی که به لطف ناکارآمدی دولت‌ قیمتش سر به فلک کشیده است با شرکت‌های خودروسازی معامله‌ای نمی‌کند. دشمنان نیز آرزوی ناکامی مجلس یازدهم را به گور می‌برند. حاج قاسم متعلق به جهان است نباید در امور جزئی از خون ایشان هزینه شود. خون شهید لغزنده است و نباید به سر مسائل جزئی به آن متوسل شوید. گفته می‌شود شما اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در خارج را دارید لطفا در این زمینه توضیح دهید.
منبع: ایسنا
انتهای پیام 

کد خبر: 1074325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =