فرهنگی: رزم حسینی راهکارهای روشنی برای بخش صنعت، معدن و تجارت ندارد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد کشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت گفت: وزیر پیشنهادی صنعت راهکارهای روشنی در این زمینه ارائه نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی گفت: از مخالفان و موافقان خواهش می‌کنم در این جایگاه از نام سردار سلیمانی استفاده نکنند. هیچ ایرادی به مدت حضور آقای رزم حسینی در لشکر و جبهه نیست و من نقطه قوت ایشان را همان ۱۰ سال اول می‌دانم اما بعد از آن ابهامات زیادی وجود دارد.

وی افزود:‌ چرا ایشان از کشور خارج شدند و چرا مدت طولانی در کشورهای مختلفی که تروریست‌ها و فراریان در آنجا پناه گرفتند حضور یافته و واردات انجام دادند؟. کارهای ایشان هپکو را به آن وضع کشاند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: آقای رزم حسینی چه میزان اشراف در مهارت‌های اداری دارد. مهارت‌های ایشان مربوط به مدیران میانی است. ایشان در سطح استاندار و مدیرکل موفق بوده و هست، اما مثلا راهکار روشنی برای ذخایر استراتژیک ندارد در حالی که ما مسائلی در ارتباط با حوزه صنعت، معدن و تجارت داریم. با مسئولیت ایشان اتفاقی برای این حوزه نخواهد افتاد. کالای اساسی توزیع نمی‌شود و ذخایر استراتژیک فراهم نخواهد شد.

فرهنگی ادامه داد: آقای رزم حسینی در مدتی که در داخل فعالیت اقتصادی داشته کارهای مشکوک زیادی دارد که باید توضیح دهد. ایشان برای یک شرکت سوری وام‌هایی گرفته است. در حوزه‌های اقتصادی هم کارهای مفید مثبتی نشده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس اضافه کرد: حرفی نقل شده از رئیس دفتر دولت که گفته اگر ما چوب را هم به مجلس معرفی کنیم مجبورند رأی دهند آیا این استدلال درستی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای رزم حسینی گفته من مسائل سال ۹۶ در مشهد را مدیریت کردم در حالی که ایشان آن سال در مشهد نبوده بلکه در کرمان بوده است و در اسفندماه نیز برای سه هفته به استرالیا رفته است.
منبع: ایسنا
انتهای پیام 

کد خبر: 1074327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =